Korjaus hankintapäätökseen 1.5.2017 102 § ”Uusien toimitilojen tilahallinnan ja asiakasohjauksen edellyttämien järjestelmämuutosten ja integraatioiden hankinta" sekä allekirjoitus- ja tilausoikeuden antaminen tietohallintopäällikölle

For decisions released prior to 2019 a related decision heading is displayed for cases.
HEL 2017-004073
More recent handlings
§ 34
This decisionmaker is no longer active

Korjaus hankintapäätökseen 1.5.2017 102 § ”Uusien toimitilojen tilahallinnan ja asiakasohjauksen edellyttämien järjestelmämuutosten ja integraatioiden hankinta" sekä allekirjoitus- ja tilausoikeuden antaminen tietohallintopäällikölle

Sosiaali- ja terveystoimialan toimialajohtaja

Päätös

Sosiaali- ja terveystoimialan toimialajohtaja päätti korjata hankintapäätöstä siten, että CGI Suomi Oy:ltä tilattavaan kokonaisuuteen lisätään tarjouksessa T300050 oleva integraatiopalvelun asennukset 7 942,50 euroa (alv 0 %).

Lisäyksen jälkeen hankinnan kokonaisarvo on kolmelle vuodelle laskettuna 651 861,50 euroa alv 0 % ja arvonlisäverollisena 808 308,26 euroa.

Lisäksi toimialajohtaja päätti oikeuttaa tietohallintopäällikön allekirjoittamaan päätöksen mukaiset sopimukset ja tekemään päätöksen mukaiset tilaukset.

Päätöksen perustelut

Sosiaali- ja terveysviraston virastopäällikkö teki 1.5.2017 hankintapäätöksen (102 §) uusien toimitilojen tilahallinnan ja asiakasohjauksen edellyttämistä järjestelmämuutoksista ja integraatioista.

Hankintapäätöksen kokonaisuus koostui kolmesta eri tarjouksesta, joista osassa hankinnasta karsittiin joitakin tarjottuja ominaisuuksia. Päätöksen valmisteluvaiheessa hankinnan kustannusten laskennassa CGI Suomi Oy:n tarjouksesta T300050 on jäänyt huomioimatta hankintaan kuuluva integraatiopalvelun asennusten hinta 7 942,50 euroa.

Virastopäällikkö päätti päätöksessään myös oikeuttaa osastopäällikön allekirjoittamaan päätöksen mukaiset sopimukset ja tekemään päätöksen mukaiset tilaukset. Tilausten tekeminen ja sopimusten allekirjoitukset siirtyivät aikataulusyistä kaupungin johtamisuudistuksen jälkeiselle organisaatiolle. Tilaus- ja allekirjoitusoikeus siirretään nykyisen organisaation mukaiselle vastuuhenkilölle.

This decision was published on 08.12.2024

MUUTOKSENHAKUKIELTO

Tähän päätökseen ei saa hakea muutosta, koska päätös koskee asian valmistelua tai täytäntöönpanoa.

Sovellettava lainkohta: Kuntalaki 136 §

Close

Ask for more info

Arja Rantanen, tietojärjestelmäpäällikkö, puhelin: 09 310 75505

arja.rantanen@hel.fi

Lassi Laine, atk-asiantuntija, puhelin: 09 310 43104

lassi.laine@hel.fi

Decisionmaker

Pia Panhelainen
sosiaali- ja terveystoimialan toimialajohtaja

Attachments

1. Tarjousten hinnat
The attachment will not be published on the internet.
2. Tarjous Solita 20170301 (002)
The attachment will not be published on the internet.
3. T300144_Helsinki_Tarjous_Palveluohjain_TÄYDENNYS2
The attachment will not be published on the internet.
4. T300050_Helsinki_Tarjous-Itte_kehittäminen_2017_04_21
The attachment will not be published on the internet.

The decision documents refer to appendices that are not available online. The City of Helsinki does not publish any appendices that contain confidential information or information that could compromise the protection of privacy or a private trader's business or trade secret when published. The published documents also exclude appendices that cannot be made available in an electronic format due to technical reasons. (Act on the Openness of Government Activities 621/1999, Information Society Code 917/2014, Data Protection Act 1050/2018, Act on the Status and Rights of Social Welfare Clients 812/2000, Act on the Status and Rights of Patients 785/1992, Act on Public Procurement and Concession Contracts 1397/2016). You can also request decision documents from the City of Helsinki Registrar's Office.