Pysyväisohje PYSY135, Kehitysvammaisten ja vammaisten henkilöiden tukihenkilötoiminta

For decisions released prior to 2019 a related decision heading is displayed for cases.
HEL 2018-004437
More recent handlings
§ 94
This decisionmaker is no longer active

Pysyväisohje PYSY135, Kehitysvammaisten ja vammaisten henkilöiden tukihenkilötoiminta

Sosiaali- ja terveystoimialan toimialajohtaja

Päätös

Toimialajohtaja päätti kumota 4.4.13; 30.10.2012 pysyväisohjeen koskien kehitysvammaisten ja vammaisten henkilöiden tukihenkilötoimintaa ja korvata ko. ohjeen päätöksen liitteen mukaisesti uudella ohjeella PYSY 135, 1.6.2018 lukien.

Päätöksen perustelut

Uusitulla ohjeella täsmennetään tukihenkilötoiminnan tarkoitusta ja suhdetta muihin palveluihin. Lisäksi ohjeessa on täsmennetty korvausperusteita välttämättömien kulujen osalta.

This decision was published on 07.06.2018

MUUTOKSENHAKUKIELTO

Tähän päätökseen ei saa hakea muutosta, koska päätös koskee asian valmistelua tai täytäntöönpanoa.

Sovellettava lainkohta: Kuntalaki 136 §

Close

Ask for more info

Merja Jäntti, toiminnansuunnittelija, puhelin: 09 310 43715

merja.jantti@hel.fi

Decisionmaker

Juha Jolkkonen
sosiaali- ja terveystoimialan toimialajohtaja

Attachments

1. PYSY 135 Kehitysvammaisten ja vammaisten henkilöiden tukihenkilötoiminta
2. Liite 1 Tukihenkilöpalkkio vammaistyössä
3. Liite 2 Tukihenkilön kulut vammaistyössä

The decision documents refer to appendices that are not available online. The City of Helsinki does not publish any appendices that contain confidential information, information that could compromise the protection of privacy or documents that cannot be made available in an electronic format due to technical reasons. (Act on the Openness of Government Activities 621/1999, Information Society Code 917/2014, Data Protection Act 1050/2018, Act on the Processing of Personal Data in Social and Health Care 703/2023,  Act on Public Procurement and Concession Contracts 1397/2016). You can also request decision documents from the City of Helsinki Registrar's Office.