Kasvatuksen ja koulutuksen toimialan Töysänkadun toimitilojen kalusteiden ja it-laitteiden inventaariot
Kasvatuksen ja koulutuksen toimialan Töysänkadun toimitilojen kalusteiden ja it-laitteiden inventaariot
Päätös
Hallintojohtaja päätti merkitä tiedoksi, että kasvatuksen ja koulutuksen toimialan Töysänkadun toimitilojen kalusteiden ja it-laitteiden inventaariot tehtiin kalusteiden osalta ajalla 27.2.–30.3.2018 ja it-laitteiden osalta 19.2.–23.2.2018.
Samalla hallintojohtaja päätti, että tilapalvelut ja talous- ja suunnittelupalvelut selvittävät liitteessä 1 todetut erot kalustemäärissä 15.6.2018 mennessä.
Päätöksen perustelut
Kalusteiden inventoinnin suorittivat ********** Töysänkadun toimitilojen irtaimistoluettelo, johon kalusteiden inventoinnin tulosta verrattiin, oli laadittu Töysänkadulle vuonna 2017 tilattujen kalusteiden Kosti-tilausten, opetusvirastosta siirrettyjen kalusteluetteloiden sekä varhaiskasvatuksen kalusteluetteloiden perusteella. Inventoinnissa ilmeni useiden kalusteryhmien kohdalla eroja inventoinnin tuloksen ja irtaimistoluettelon välillä. Erot ilmenevät liitteestä 1.
It-laitteiden inventoinnista vastasi tiimiesimies ********** Liitteestä 2 ilmenee inventointisuunnitelma sekä inventoinnista vastanneet henkilöt. Inventoinnin tuloksena muodostui Töysänkadun toimitilojen it-laitteiden irtaimistoluettelo. Henkilöstön käytössä olleista it-laitteiden inventointitietojen tuottamisesta vastasivat palvelujen päälliköt.
Inventointiluettelot ja päätös inventaarioista tallennetaan toimialan v-asemalle ohjeen mukaisesti.
This decision was published on 22.05.2018
MUUTOKSENHAKUKIELTO
Tähän päätökseen ei saa hakea muutosta, koska päätös koskee asian valmistelua tai täytäntöönpanoa.
Sovellettava lainkohta: Kuntalaki 136 §
Ask for more info
Minna Lepistö, johdon assistentti, puhelin: 09 310 44123