Sibelius Akatemian kirkkomusiikin ja urkujen aineryhmän esitys avustuksen käyttämisestä vuonna 2018

For decisions released prior to 2019 a related decision heading is displayed for cases.
HEL 2018-005843
More recent handlings
§ 139

Sibelius Akatemian kirkkomusiikin ja urkujen aineryhmän esitys avustuksen käyttämisestä vuonna 2018

Kansliapäällikkö

Päätös

Kansliapäällikkö päätti hyväksyä Taideyliopiston Sibelius Akatemian kirkkomusiikin ja urkujen aineryhmän esityksen vuoden 2017 avustuksen käyttämisestä vuonna 2018. Avustussumma on 6 000 euroa.

Päätöksen perustelut

Kaupunginhallitus myönsi (20.2.2017 § 181) vuonna 2017 Taideyliopiston Sibelius Akatemian kirkkomusiikin ja urkujen aineryhmälle 6 000 euron avustuksen urkukonserttitoiminnan järjestämiseen Finlandia-talossa.

Finlandia-talon tilakustannus yhden konsertin järjestämisen osalta on suurempi kuin vuoden 2017 avustussumma. Taideyliopiston Sibelius Akatemian kirkkomusiikin ja urkujen aineryhmä ei saanut lisärahoitusta konsertin järjestämiseen, joten konsertti jouduttiin siirtämään vuoden 2018 puolelle.

Taideyliopiston Sibelius Akatemian kirkkomusiikin ja urkujen aineryhmä esittää, että vuodelle 2017 myönnetty 6 000 euron avustus voitaisiin käyttää vuonna 2018 konsertin järjestämiseen.

This decision was published on 30.05.2018

OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI

Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.

Oikaisuvaatimusoikeus

Oikaisuvaatimuksen saa tehdä

  • se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
  • kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika

Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.

Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.

Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.

Oikaisuvaatimusviranomainen

Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupunginhallitus.

Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:

Sähköpostiosoite:
Postiosoite:
PL 10
 
00099 HELSINGIN KAUPUNKI
Faksinumero:
(09) 655 783
Käyntiosoite:
Pohjoisesplanadi 11-13
Puhelinnumero:
(09) 310 13700 (Yleishallinto)

Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.

Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö

Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.

Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava

  • päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
  • miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • oikaisuvaatimuksen tekijä
  • millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
  • oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja

Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.

Close

Ask for more info

Pia Halinen, controller, puhelin: 09 310 25718

pia.halinen@hel.fi

Decisionmaker

Sami Sarvilinna
kansliapäällikkö
Tuula Saxholm
rahoitusjohtaja

Attachments

1. Sibelius Akatemian kirkkomusiikon aineryhmä ilman allekirjoituksia pdfA
The attachment will not be published on the internet.

The decision documents refer to appendices that are not available online. The City of Helsinki does not publish any appendices that contain confidential information, information that could compromise the protection of privacy or documents that cannot be made available in an electronic format due to technical reasons. (Act on the Openness of Government Activities 621/1999, Information Society Code 917/2014, Data Protection Act 1050/2018, Act on the Processing of Personal Data in Social and Health Care 703/2023,  Act on Public Procurement and Concession Contracts 1397/2016). You can also request decision documents from the City of Helsinki Registrar's Office.