Tilojen vuokraaminen Monik ry:ltä kaupunginkanslian käyttöön
Tilojen alivuokraus kaupunginkanslian käyttöön Monik ry:ltä osoitteesta Kastelholmantie 2
Päätös
Yksikön päällikkö päätti alivuokrata kaupunginkanslian käyttöön osoitteesta Kasteholmantie 2 yhteensä noin 166 m2:n tilat Monik ry:ltä 4 080 euroa/kk:ssa(24,58 euroa/m2/kk) suuruisella vuokralla 1.3.2018 - 29.2.2020 väliseksi ajaksi ja muutoin liitteenä 1 olevan vuokrasopimuksen mukaisin ehdoin.
Yksikön päällikkö vuokraa sisäisellä sopimuksella tilat kaupunginkanslialle edellä esitetyllä vuokralla 4 080 euroa/kk:ssa (24,58 euroa/m2/kk) ja 83 euroa/kk( 0,5 euroa/m2/kk) suuruisella hallintopalkkiolla ja muutoin liitteenä 1 olevan vuokrasopimuksen mukaisin ehdoin.
Tämä päätös astuu voimaan mikäli kaupungin kansliapäällikkö osaltaan oikeuttaa yksikön päällikön alivuokraamaan Monik ry:ltä tilat kaupunginkanslian käyttöön.
Päätöksen perustelut
Kaupunginkanslia on esittänyt kaupunkiympäristön toimitilavuokrausyksikölle tilan alivuokrausta Monik ry:ltä(liite 1).
Kaupunkiympäristön toimitilavuokrausyksikkö alivuokraa tilat Monik ry:ltä ja samoin ehdoin vuokraa tilat kaupunginkanslialle sisäisellä sopimuksella Tilahankkeiden käsittelyohjeen 2015 mukaisesti(Khs 14.12.2015).
This decision was published on 04.07.2018
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin kaupunkiympäristölautakunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Sähköpostiosoite: | |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Faksinumero: | (09) 655 783 |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | (09) 310 13700 (Yleishallinto) |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Ask for more info
Keijo Virtanen, tekninen asiantuntija, puhelin: 09 310 43022
Markku Metsäranta, yksikön päällikkö, puhelin: 09 310 40369
Raija Mäkinen-Stormbom, toimitilatarkastaja, puhelin: 09 310 40365