Aukioloajat, Kontulan monipuolinen palvelukeskus, palvelukeskustoiminta, tilapäiset sulkemiset vuonna 2019
Kontulan monipuolisen palvelukeskuksen tilapäinen toiminnan supistaminen ja palvelukeskustoiminnan tilapäinen sulkeminen jouluna 2019
Päätös
Sairaala-, kuntoutus- ja hoivapalvelujen johtaja päätti Idän palvelualueen toimipisteen tilapäisestä toiminnan supistamisesta ja sulkemisesta jouluna 2019 seuraavasti:
Kontulan monipuolinen palvelukeskus, Kontukuja 5, 00940 Helsinki.
Palvelukeskus on suljettuna 6.12.2019, 24.-26.12.2019, 1.1.2020 ja 6.1.2020. Normaalisti avoinna ma-ti 8.00-19.00, ke-pe 8.00-18.00 ja la-su 9.00-16.00.
Kontulan monipuolinen palvelukeskus, Kontukuja 5, 00940 Helsinki on avoinna supistetusti 23.12.2019, 27.12.2019 ja 31.12.2019 klo 8.00-16.00. Normaalisti avoinna ma-ti klo 8.00-19.00, ke-pe klo 8.00-18.00 ja la-su klo 9.00-16.00.
Päätöksen perustelut
Toimipisteen tilapäisen sulkemisen sekä aukioloaikojen supistamisen syynä on joulun ajasta johtuva vähentynyt palvelutarve.
Kaupunginvaltuuston päätöksellään 9.10.2019 § 297 hyväksymän Helsingin kaupungin hallintosäännön 18 luvun 4 §:n mukaan palvelukokonaisuuden johtaja päättää toimintayksiköiden aukioloajoista.
This decision was published on 04.12.2019
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveyslautakunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Sähköpostiosoite: | |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Faksinumero: | (09) 655 783 |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | (09) 310 13700 (Yleishallinto) |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Ask for more info
Merja Etholén-Rönnberg, palvelualueen johtaja, puhelin: 09 310 44450