Nimikemuutos, asiakasohjauksen päällikkö sijoituksen sosiaalityössä, sosiaali- ja terveystoimiala

HEL 2020-003168
More recent handlings
§ 56
This decisionmaker is no longer active

Asiakasohjauksen päällikön virkanimikkeen muuttaminen sijoituksen sosiaalityössä

Sosiaali- ja terveystoimialan toimialajohtaja

Päätös

Sosiaali- ja terveystoimialan toimialajohtaja päätti muuttaa asiakasohjauksen päällikön viran (vakanssinumero 031202) nimikkeen asiakasohjauksen ja valvonnan päälliköksi 16.3.2020 alkaen sijoituksen sosiaalityössä.

Päätöksen perustelut

Sosiaali- ja terveystoimialan toimialajohtaja päättää perhe- ja sosiaalipalveluiden sijoituksen sosiaalityön asiakasohjauksen päällikön viran nimikkeen muuttamisesta (Hallintosääntö 14 luku 1 § 2 mom. 9 kohta).

Asiakasohjauksen päällikkö johtaa 16.3.2020 alkaen sijaishuollon asiakasohjaus ja valvonta -alayksikköä. Vakanssin nimike on syytä muuttaa asiakasohjauksen ja valvonnan päälliköksi.

Viran nimikkeen muuttaminen koskee asiakasohjauksen päällikön virkaa. Henkilöä, jota virkamuutos koskee on, kuultu henkilökohtaisesti ja hän on antanut suostumuksensa virkanimikkeen muuttamiseen. Henkilöstöpolitiikan päällikkö on tehnyt 9.3.2020 päätöksen asiakasohjauksen ja valvonnan päällikön tehtäväkohtaisesta palkasta 1.1.2020 alkaen.

This decision was published on 26.03.2020

OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI

Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.

Oikaisuvaatimusoikeus

Oikaisuvaatimuksen saa tehdä

  • se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
  • kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika

Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.

Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.

Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.

Oikaisuvaatimusviranomainen

Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveyslautakunta.

Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:

Sähköpostiosoite:
Postiosoite:
PL 10
 
00099 HELSINGIN KAUPUNKI
Faksinumero:
(09) 655 783
Käyntiosoite:
Pohjoisesplanadi 11-13
Puhelinnumero:
(09) 310 13700 (Yleishallinto)

Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.

Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö

Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.

Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava

  • päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
  • miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • oikaisuvaatimuksen tekijä
  • millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
  • oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja

Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.

Close

Ask for more info

Ritva Mantila, lastensuojelun sosiaalityön päällikkö, puhelin: 09 310 43645

ritva.mantila@hel.fi

Decisionmaker

Juha Jolkkonen
sosiaali- ja terveystoimialan toimialajohtaja