Sijaisen määrääminen kaupunkiympäristön toimialalla pysäköinninvalvonnassa ja asiakaspalvelussa
Kaupunkiympäristön toimialan asiakaspalveluyksikön päällikön ja tiimien päälliköiden sijaisten määrääminen
Päätös
Asukas- ja yrityspalvelupäällikkö päätti, että
Asiakaspalveluyksikön päällikön sijaisina toimivat
seuraavassa järjestyksessä
- liikenne- ja pysäköintitiimin päällikkö
- kunnossapitotiimin päällikkö
- maankäyttö ja rakentamisentiimin päällikkö
Kunnossapitotiimin päällikön sijaisena toimivat
- liikenne- ja pysäköintitiimin päällikkö
- asiakaspalveluyksikön päällikkö
- maankäyttö ja rakentamistiimin päällikkö
Liikenne- ja pysäköintitiimin päällikön sijaisena toimivat
- kunnossapitotiimin päällikkö
- asiakaspalveluyksikön päällikkö
- maankäyttö ja rakentamistiimin päällikkö
Maankäyttö ja rakentamistiimin päällikön sijaisena toimivat
- asiakaspalveluyksikön päällikkö
- liikenne- ja pysäköintitiimin päällikkö
- kunnossapitotiimin päällikkö
Lisäksi asukas- ja yrityspalvelupäällikkö päätti todeta, että edellä mainittujen henkilöiden ollessa estyneitä, yksikön päällikön sijaisena toimii asukas- ja yrityspalvelupäällikön määräämä henkilö.
Tämä päätös korvaa asukas- ja yrityspalvelupäällikön 20.12.2017 tekemän päätöksen § 12.
Päätöksen perustelut
Kaupunkiympäristön toimialan toimintasäännön 7 luvun mukaan palvelun päällikkö päättää yksiköiden päälliköiden sijaisuusjärjestelyistä.
This decision was published on 08.12.2020
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin kaupunkiympäristölautakunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Sähköpostiosoite: | |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Faksinumero: | (09) 655 783 |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | (09) 310 13700 (Yleishallinto) |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Ask for more info
Antti Mäkinen, vs. asukas- ja yrityspalvelupäällikkö, puhelin: 09 310 39748