Työntekijän siirto kasvatuksen ja koulutuksen toimialalta kaupunginkansliaan

HEL 2020-013888
More recent handlings
§ 4

Työntekijän siirtäminen kasvatuksen ja koulutuksen toimialalta kaupunginkansliaan

Kansliapäällikkö

Päätös

Kansliapäällikkö päätti siirtää kasvatuksen ja koulutuksen toimialalta yhden vakituisen työntekijän vakansseineen 1.1.2021 lukien uuteen tehtävään kaupunginkanslian Henkilöstöosaston Oppiminen ja uudistuminen -yksikköön tehtävästä määräytyvin palvelussuhteen ehdoin.

Päätöksen perustelut

Kasvatuksen ja koulutuksen toimialajohtajan esityksestä yksi työntekijä siirtyy kasvatuksen ja koulutuksen toimialalta kaupunginkansliaan Osaamisen kehittämisen palvelut -yksikön toiminnan lakattua vuoden 2021 alusta.

Osa henkilön nykyisessä Osaamisen kehittämisen palvelut -yksikössä hoitamista tehtävistä siirtyy uuteen tehtävään kaupunginkansliassa.

Asiaa on käsitelty siirtyvän työntekijän kanssa yhteistoimintatapaamisessa 18.12.2020, johon on osallistunut myös vastaanottavan yksikön esihenkilö. Kasvatuksen ja koulutuksen toimialan henkilöstötoimikunta on todennut 23.11.2020 Osaamisen kehittämisen palvelut -yksikön lakkauttamiseen ja henkilöstön uudelleensijoittumiseen liittyvän yhteistoimintamenettelyn toteutuneeksi.

Hallintosäännön (12 luku 1 § 1 mom. kohta 10) mukaan kansliapäällikkö päättää viran ja viranhaltijan siirtämisestä toimialalta toiseen tai toimialan ja keskushallinnon välillä sekä päättää työntekijän siirtämisestä toimialalta toiseen tai toimialan ja keskushallinnon välillä.

This decision was published on 04.01.2021

OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI

Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.

Oikaisuvaatimusoikeus

Oikaisuvaatimuksen saa tehdä

  • se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
  • kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika

Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.

Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.

Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.

Oikaisuvaatimusviranomainen

Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupunginhallitus.

Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:

Sähköpostiosoite:
Postiosoite:
PL 10
 
00099 HELSINGIN KAUPUNKI
Faksinumero:
(09) 655 783
Käyntiosoite:
Pohjoisesplanadi 11-13
Puhelinnumero:
(09) 310 13700 (Yleishallinto)

Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.

Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö

Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.

Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava

  • päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
  • miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • oikaisuvaatimuksen tekijä
  • millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
  • oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja

Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.

Close

Ask for more info

Taru Wickström, henkilöstöpäällikkö, puhelin: 09 310 36202

taru.wickstrom@hel.fi

Decisionmaker

Sami Sarvilinna
kansliapäällikkö
Mari Paananen
erityissuunnittelija

Attachments

1. Liite 1
The attachment will not be published on the internet.

The decision documents refer to appendices that are not available online. The City of Helsinki does not publish any appendices that contain confidential information, information that could compromise the protection of privacy or documents that cannot be made available in an electronic format due to technical reasons. (Act on the Openness of Government Activities 621/1999, Information Society Code 917/2014, Data Protection Act 1050/2018, Act on the Processing of Personal Data in Social and Health Care 703/2023,  Act on Public Procurement and Concession Contracts 1397/2016). You can also request decision documents from the City of Helsinki Registrar's Office.