Hankinta, ATJ-järjestelmän SEPA-pankkiyhteyspalvelun palvelusopimuksen irtisanominen, Sosiaali- ja terveystoimiala

HEL 2021-000636
More recent handlings
§ 41
This decisionmaker is no longer active

ATJ-järjestelmän SEPA-pankkiyhteyspalvelun palvelusopimuksen irtisanominen

Tietohallintopäällikkö

Päätös

Tietohallintopäällikkö päätti irtisanoa ATJ-järjestelmän SEPA-pankkiyhteyspalvelun palvelusopimuksen n:o 276178 päättymään 31.12.2021 päivänä.

Päätöksen perustelut

ATJ-järjestelmästä välitetään asiakkaiden raha-avustukset pankkeihin. Loppuvuodesta 2011 lukien välitys on hoidettu finanssialan SEPA-järjestelmän (Single Euro Payments Area) kautta. Sosiaaliviraston hallinto- ja kehittämisjohtaja on päättänyt 21.10.2011 (§ 10006) hankkia SEPA-pankkiyhteys- ja muunnospalvelun ylläpitopalvelun Logica Oy:ltä.

SEPA-pankkiyhteyspalvelun palvelusopimuksen n:o 276178 on sosiaaliviraston tietohallintopäällikkö allekirjoittanut 9.1.2012. Sopimus on voimassa toistaiseksi kolmen kuukauden irtisanomisajalle.

Apotti-tietojärjestelmän käyttöönoton myötä asiakkaiden raha-avustusten käsittely siirtyy ATJ:sta Apottiin. Apotti-tietojärjestelmän käyttöönotto tapahtuu Helsingissä vaiheittain 4-11/2021. ATJ:n SEPA-pankkiyhteyspalvelun käyttö päättyy marraskuussa 2021. Joulukuussa 2021 toteutetaan tarvittavat palvelun tekniset lopetustoimenpiteet.

ATJ-järjestelmän SEPA-pankkiyhteyspalvelun palvelusopimus n:o 276178 irtisanotaan tällä päätöksellä päättymään 31.12.2021.

Tietohallintopäällikön oikeus irtisanoa perustuu sosiaali- ja terveyslautakunnan päätökseen hankintavaltuuksista sosiaali- ja terveystoimialalla 30.3.2021 § 76.

This decision was published on 11.06.2021

OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI

Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.

Oikaisuvaatimusoikeus

Oikaisuvaatimuksen saa tehdä

  • se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
  • kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika

Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.

Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.

Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.

Oikaisuvaatimusviranomainen

Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveyslautakunta.

Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:

Sähköpostiosoite:
Postiosoite:
PL 10
 
00099 HELSINGIN KAUPUNKI
Faksinumero:
(09) 655 783
Käyntiosoite:
Pohjoisesplanadi 11-13
Puhelinnumero:
(09) 310 13700 (Yleishallinto)

Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.

Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö

Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.

Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava

  • päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
  • miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • oikaisuvaatimuksen tekijä
  • millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
  • oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja

Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.

Close

Ask for more info

Maarit Vajavaara, ict-asiantuntija, puhelin: 09 310 43309

maarit.vajavaara@hel.fi

Decisionmaker

Petri Otranen
tietohallintopäällikkö

Attachments

1. ATJ SEPA Pankkiyhteyspalvelu sopimus 276178

The decision documents refer to appendices that are not available online. The City of Helsinki does not publish any appendices that contain confidential information, information that could compromise the protection of privacy or documents that cannot be made available in an electronic format due to technical reasons. (Act on the Openness of Government Activities 621/1999, Information Society Code 917/2014, Data Protection Act 1050/2018, Act on the Processing of Personal Data in Social and Health Care 703/2023,  Act on Public Procurement and Concession Contracts 1397/2016). You can also request decision documents from the City of Helsinki Registrar's Office.