Vuokraus, liiketila, Kanariankuja 2, Wolt Services Oy

HEL 2021-002381
More recent handlings
§ 5
This decisionmaker is no longer active

Väliaikainen vuokraus, liiketila, Kanariankuja 2, Wolt Services Oy:lle

Yksikön päällikkö

Päätös

Yksikön päällikkö päätti vuokrata Kanariankuja 2, 00220 Helsinki, sijaitsevasta kiinteistöstä 65 m²:n liikehuoneiston, Wolt Services Oy:lle.

Tilat vuokrataan aluksi kahden kuukauden määräaikaisella vuokrasopimuksella 1.3.-30.4.2021 väliseksi ajaksi. Kuukausivuokra on 1 100 euroa (16,92 €/m²) + alv 24 %

Sopimusta voidaan jatkaa määräajan jälkeen, yhden kuukauden molemminpuolisin irtisanomisajoin, kuukausivuokralla 1 300 euroa (20 €/m²) + alv 24 %.

Vuokravakuus on 1 400 euroa.

Vuokrasopimus osapuolten välille syntyy vuokrasopimuksen allekirjoituksella ja sillä ehdolla, ettei tätä päätöstä oteta ylemmän toimielimen käsiteltäväksi kuntalain 51 §:ssä tarkoitetulla tavalla. Muilta osin vuokrasopimus solmitaan noudattaen Yritystilat-yksikön liikehuoneiston vuokrasopimuksen mukaisia ehtoja.

Päätöksen perustelut

Heka Oy omistaa osoitteessa Kanariankuja 2 sijaitsevan kiinteistön.

Wolt Services Oy:lle on vuokrattu kiinteistöstä liiketila 4 ja he ovat tarjoutuneet vuokraamaan väliaikaisesti liiketilan 3.

Vuokratarjouksen hyväksymiselle ei ole tiedossa olevia esteitä.

This decision was published on 23.02.2021

OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI

Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.

Oikaisuvaatimusoikeus

Oikaisuvaatimuksen saa tehdä

  • se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
  • kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika

Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.

Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.

Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.

Oikaisuvaatimusviranomainen

Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin kaupunkiympäristölautakunta.

Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:

Sähköpostiosoite:
Postiosoite:
PL 10
 
00099 HELSINGIN KAUPUNKI
Faksinumero:
(09) 655 783
Käyntiosoite:
Pohjoisesplanadi 11-13
Puhelinnumero:
(09) 310 13700 (Yleishallinto)

Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.

Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö

Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.

Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava

  • päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
  • miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • oikaisuvaatimuksen tekijä
  • millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
  • oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja

Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.

Close

Ask for more info

Riitta Airaksinen, myyntineuvottelija, puhelin: 09 310 39719

riitta.airaksinen@hel.fi

Decisionmaker

Osmo Rasimus
yksikön päällikkö