Hankinta, koronarokotusten ajanvarauksen takaisinsoittopalvelu, sosiaali- ja terveystoimiala
Koronarokotusten ajanvarauksen takaisinsoittopalvelun hankinta Palvelukeskus Helsingiltä
Päätös
Terveys- ja päihdepalvelujen johtaja päätti hankkia koronarokotusten ajanvarauksen takaisinsoittopalvelua Palvelukeskus Helsingiltä.
Hankinnan arvioitu arvonlisäveroton kokonaisarvo on 190 000 euroa.
Sopimuskausi alkaa 5.2.2021 ja päättyy 30.9.2021.
Sosiaali- ja terveystoimiala ei sitoudu mihinkään hankintamääriin, vaan palvelua tilataan tarpeen mukaan.
Osapuolia sitova sopimus ei synny tämän päätöksen tiedoksiannolla vaan vasta, kun osapuolet ovat allekirjoittaneet hankinnasta yhteistyösopimuksen.
Päätöksen perustelut
Hankinnan kohteena on koronarokotusten ajanvarauksen takaisinsoittopalvelu. Palvelukeskus Helsingin työntekijät soittavat 85-vuotiaille ja sitä nuoremmille helsinkiläisille koronarokotusten ajanvarauksen takaisinsoittopuheluista sekä varaavat tarvittaessa ja asiakkaan niin halutessa ajan rokotukseen. Yhteistyön tarkoituksena on auttaa ikäihmisiä rokotusajanvarauksen tekemisessä.
Palvelukeskus Helsinki on Helsingin kaupungin liikelaitos. Koronarokotusten ajanvarauksen takaisinsoittopalvelun hankinnassa on kyse sidosyksikköhankinnasta eli ns. in-house –hankinnasta, johon ei sovelleta lakia julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista (1397/2016, § 15).
Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveystoimiala ja Palvelukeskus Helsinki solmivat hankinnasta yhteistyösopimuksen, joka on voimassa 5.2.-30.9.2021.
Terveys- ja päihdepalvelujen johtajan oikeus toteuttaa sisäinen tukipalveluhankinta perustuu sosiaali- ja terveyslautakunnan päätökseen hankintavaltuuksista sosiaali- ja terveystoimialalla 19.1.2021, § 14.
This decision was published on 19.03.2021
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveyslautakunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Sähköpostiosoite: | |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Faksinumero: | (09) 655 783 |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | (09) 310 13700 (Yleishallinto) |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Ask for more info
Liisa Luhtasela, ylihoitaja, puhelin: 09 310 57679