Hankinta, Granlund Manager –järjestelmän ylläpitopalvelut, tilauksen korottaminen, Liikenneliikelaitos HKL
Granlund Manager –järjestelmän ylläpitopalveluiden tilauksen korottaminen
Päätös
Toimitusjohtaja päätti korottaa Granlund Oy:n Granlund Manager–järjestelmän ylläpitopalveluita koskevaa tilausta niin, että tilauksen arvonlisäveroton kokonaishinta ajalle 2.3.2021-1.3.2023 on yhteensä enintään 190.000,00 euroa.
Ylläpitopalveluiden tilaus perustuu HKL:n ja Granlund Oy:n toistaiseksi voimassa olevaan ylläpitosopimukseen.
Päätöksen perustelut
Granlund Manager –järjestelmä on otettu käyttöön HKL:ssä 1990-luvulla perinteiseen kiinteistöjen huoltotoimintojen hallintaan. Nykyisin järjestelmää käytetään kiinteistö- ja muun infraomaisuuden hallintaan.
HKL:ssä käytössä olevan Granlund Manager–ohjelmiston oikeudet omistaa Granlund Oy.
Aikaisemmat tilaukset:
4600013391, 156.000,00 euroa (alv 0%)
4600010985, 5.300,00 euroa (alv 0%)
4600009126 21.312,04 euroa (alv 0%)
4600006395 9.762,74 euroa (alv 0%)
4600003998 13.334,65 euroa (alv 0%)
4600001339 23.608,76 euroa (alv 0%)
4100022027 1.498,00 euroa (alv 0%)
4100021601 841,50 euroa (alv 0%)
4100021397 14.111,50 euroa (alv 0%)
4100019123 55.821,05 euroa (alv 0%)
4100018878 4.321,80 euroa (alv 0%)
Tämän päätöksen jälkeen HKL on tilannut järjestelmään liittyviä ylläpitopalveluita Granlund Oy:ltä yhteensä enintään 495.912,04 eurolla (alv 0%).
This decision was published on 23.03.2021
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin liikenneliikelaitoksen johtokunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Sähköpostiosoite: | |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Faksinumero: | (09) 655 783 |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | (09) 310 13700 (Yleishallinto) |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Ask for more info
Päivi Kontro, kiinteistöpäällikkö, puhelin: 09 310 35160