Hankinta, matkustajaohjaustyö Helsingin satamiin, sosiaali- ja terveystoimiala
Matkustajaohjaustyön sopimuksen irtisanominen
Päätös
Terveys- ja päihdepalvelujen johtaja päätti irtisanoa sataman matkustajaohjaustyöstä tehdyn sopimuksen Local Crew Oy:n kanssa.
Sopimuksen irtisanomisaika on yksi (1) kuukausi. Terveys- ja päihdepalvelujen johtaja lähetti Local Crew Oy:lle kirjallisen irtisanomisilmoituksen 20.4.2022, joten sopimuksen voimassaolo päättyy 20.5.2022.
Päätöksen perustelut
Terveys- ja päihdepalvelujen johtaja päätti 22.6.2021 § 37 hankkia matkustajaohjaustyötä Helsingin satamiin Local Crew Oy:ltä. Sopimuskausi on kaksi (2) vuotta ja se alkoi 1.9.2021. Tilaaja voi irtisanoa sopimuksen noudattaen yhden (1) kuukauden irtisanomisaikaa. Irtisanominen on tehtävä kirjallisesti.
Muuttuneen palveluntarpeen takia tilaaja on päättänyt irtisanoa sataman matkustajaohjauksen sopimuksen Local Crew Oy:n kanssa. Sopimus päättyy 20.5.2022. Matkustajaohjauksen sopimusta ei voida enää tässä pandemiatilanteessa hyödyntää, vaan palveluntuottajan kanssa solmitaan uusi sopimus vastaamaan nykyistä palveluntarvetta.
Sosiaali- ja terveyslautakunta on 11.5.2021 § 98 päättänyt sataman matkustajaohjaustyön hankinnan keskeisistä periaatteista ja ehdoista ja oikeuttanut terveys- ja päihdepalvelujen johtajan tekemään hankinnasta päätöksen, päättämään optiokauden käyttöönotosta, allekirjoittamaan hankintapäätöksen perusteella solmittavat sopimukset ja päättämään sopimusten irtisanomisista ja purkamisista.
This decision was published on 29.04.2022
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveyslautakunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Sähköpostiosoite: | helsinki.kirjaamo@hel.fi |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | 09 310 13700 |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Ask for more info
Iida Katila, hankinta-asiantuntija, puhelin: 09 310 33449
Arja Kettumäki, koordinaattori, puhelin: 09 310 65738