Käytettyjen monitori-defibrillaattoreiden myynti Kanta-Hämeen pelastuslaitokselle
Käytettyjen defibrillaattoreiden myyminen Kanta-Hämeen pelastuslaitokselle
Päätös
Tekninen päällikkö päätti myydä Kanta-Hämeen pelastuslaitokselle kuusi (6) kpl defibrillaattori-laitesettiä, joka kukin sisältää LP15-merkkisen defibrillaattorin, lataustelakan ja neljä (4) akkua hintaan 4.000 euroa/setti (alv 0%) yhteensä 24.000 euroa (alv 0%).
Päätöksen perustelut
Kanta-Hämeen pelastuslaitoksen ensihoitopalvelut on tiedustellut mahdollisuutta ostaa Helsingin kaupungin pelastuslaitokselta defibrillaattoreita. Helsingin pelastuslaitos on hiljattain hankkinut uudet monitori-defíbrillaattorit, joten sen on mahdollista myydä käytettyjä tarpeettomiksi jääneitä defibrillaattoreita arvioituun käypään hintaan eteenpäin.
Pelastuslaitos myy Kanta-Hämeen pelastuslaitokselle seuraavat käytetyt laitesetit hintaan 4.000 eur/laitesetti (alv 0%):
1. LP15 defibrillaattori, valmistenumero 39727926, lataustelakka ja
neljä (4) akkua
2. LP15 defibrillaattori, valmistenumero 39727925, lataustelakka ja
neljä (4) akkua
3. LP15 defibrillaattori, valmistenumero 39727923, lataustelakka ja
neljä (4) akkua
4. LP15 defibrillaattori, valmistenumero 39727921, lataustelakka ja
neljä (4) akkua
5. LP15 defibrillaattori, valmistenumero 39727920, lataustelakka ja
neljä (4) akkua
6. LP15 defibrillaattori, valmistenumero 39727912, lataustelakka ja
neljä (4) akkua
Myynnin arvo on yhteensä 24.000 euroa (alv 0%).
Kanta-Hämeen pelastuslaitos noutaa laitteet Helsingin pelastuslaitokselta.
This decision was published on 11.06.2021
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin pelastuslautakunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Sähköpostiosoite: | |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Faksinumero: | (09) 655 783 |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | (09) 310 13700 (Yleishallinto) |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Ask for more info
Kari Virtanen, tekninen päällikkö, puhelin: 09 310 31400