Inventaario, ICT-laitteet, syksy 2021, Töysänkadun toimitilat, kasvatuksen ja koulutuksen toimiala
Töysänkadun toimitilojen ICT-inventaario, syksy 2021
Päätös
Hallintojohtaja päätti merkitä tiedoksi, että kasvatuksen ja koulutuksen toimialan Töysänkadun toimitilojen ICT-laitteiden inventaariot tehtiin loka-joulukuussa 2021. Hallinnon ict-laitteiden inventointi tehtiin tämän vuoden syksyn osalta sähköisellä menetelmällä poikkeustilanteen vuoksi. Menettelytapaohjeen mukaisesti se olisi tehty toteamalla fyysisesti laitteiden olemassaolo ja vertaamalla tietoja laiterekisteriin.
Inventaarion tuloksena ilmeni, että laiterekisteri ei vastannut inventaarion tulosta kaikilta osin. Jatkoselvittelyyn menee 288 kpl koneita. Hallintojohtaja päätti että inventaarion erot selvitetään 31.3.2022 mennessä.
Inventaarion suorittivat seuraavat henkilöt:
**********
Päätöksen perustelut
Tietohallintopalvelut on tehnyt kasvatuksen ja koulutuksen hallinnon toimitiloissa, Töysänkatu 2, ICT-laitteiden inventaarion loka-joulukuussa 2021.
Koska kaikkia laitteita ei tavoitettu inventoitavaksi ja laiterekisteriin liittyvien epäselvyyksien vuoksi, päätti hallintojohtaja, että tietohallintopalvelut täydentää puutteet laiterekisteriin 31.3.2022 mennessä. Mikäli inventaarion ulkopuolelle jätetyissä laiteissa on sellaisia, joita salassapito- tai muusta syystä ei voida laiterekisteriin sisällyttää, tulee niistä pitää erillistä luetteloa.
This decision was published on 23.12.2021
MUUTOKSENHAKUKIELTO
Tähän päätökseen ei saa hakea muutosta, koska päätös koskee asian valmistelua tai täytäntöönpanoa.
Sovellettava lainkohta: Kuntalaki 136 §
Ask for more info
Anneli Hankala, talouspäällikkö, puhelin: 040 520 5346
Gabrielsson Aimo, Palvelupäällikkö, puhelin: 040 3345310
Lehtonen Kari, Ict-päällikkö, puhelin: 040 6603636
Seppo Perälä, ICT-hankintapäällikkö, puhelin: 0401447846