Sopimuksen irtisanominen, ateriapalveluhenkilöstön työvaatetus, Palvelukeskusliikelaitos
Sopimuksen irtisanominen, Suorahankintasopimus, Ateriapalvelu – henkilöstön työvaatetusten hankinta, H135-16, HEL 2016-1285
Päätös
Yksikönjohtaja päätti irtisanoa Ateriapalvelu – henkilöstön työvaatetusten hankinta, H135-16, HEL 2016-1285 suorahankintasopimuksen päättymään 30.6.2022.
Päätöksen perustelut
Helsingin kaupungin palvelukeskusliikelaitoksen monipalvelujen yksikönjohtaja allekirjoitti Ateriapalvelu – henkilöstön työvaatetusten hankinta, H135-16, HEL 2016-1285 suorahankintasopimuksen 5.7.2021. Sopimuksen mukaisesti tilaaja voi purkaa sopimuksen päättymään välittömin vaikutuksin, kun tilaajan 2.3.2021 julkaiseman tarjouspyynnön HEL 2021-000134 Helsingin kaupungin palvelukeskusliikelaitoksen käyttämät työvaatteet osa-alue 2 Hoitoalan työntekijöiden ja esihenkilöiden käyttämien työvaatteiden pesulapalvelut on tilaajan toimesta uudelleen kilpailutettu ja sitä koskeva sopimus astunut voimaan.
This decision was published on 07.06.2022
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin palvelukeskusliikelaitoksen johtokunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Sähköpostiosoite: | helsinki.kirjaamo@hel.fi |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | 09 310 13700 |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Ask for more info
Saara Leander, hankinta-asiantuntija, puhelin: 09 310 25517