Vuokraus, vuokrasopimuksen muutos, Fredrikinkatu 65, kulttuurin ja vapaa-ajan toimiala
Vuokraus, vuokrasopimuksen muutos, Fredrikinkatu 65, kulttuurin ja vapaa-ajan toimiala
Päätös
Yksikön päällikkö päätti muuttaa vuokrasopimusta numero 211026555 vuokrattavan pinta-alan osalta. Vuokrasopimus koskee osoitteessa Fredrikinkatu 65, 00100 Helsinki, sijaitsevasta Tennispalatsista kulttuurin ja vapaa-ajan toimialalle vuokrattua tilaa.
Uusi vuokrattava pinta-ala on 1.1.2023 alkaen yhteensä 5 296m2.
Vuokrasopimus numero 211026555 ehtoineen, liitteineen ja vastuunjakotaulukoineen pysyy muilta osin ennallaan.
Sopimuksessa noudatetaan kaupungin sisäisiä hallinnanluovutuksen sopimuksia.
Päätöksen perustelut
Vuokrasopimus numerolla 211026555 on tällä hetkellä vuokrattuna 5 405 m2. Sopimukselta poistetaan n. 109 m2 tilaa (tilanrot 104, 104.2, 106.1, 106.2 ja kioski), joka edelleen vuokrataan yritysvuokrauksen kautta. Kulttuurin ja vapaa-ajan sopimukselta poistettava tila sijaitsee 1. kerroksessa.
Tilamuutoksen taustalla on Helsingin Taidemuseon HAM säätiöiminen 1.1.2023.
This decision was published on 10.11.2022
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin kaupunkiympäristölautakunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Sähköpostiosoite: | helsinki.kirjaamo@hel.fi |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | 09 310 13700 |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Ask for more info
Arja Hyppänen, asiakaspäällikkö, puhelin: 09 310 32464