Palvelusopimus, Rakentamispalveluliikelaitos Stara ja DigiHelsinki Oy

HEL 2023-004509
More recent handlings
§ 34

Staran logistiikka- ja varastointipalvelujen myynti DigiHelsinki Oy:lle

Toimitusjohtaja

Päätös

Toimitusjohtaja päätti hyväksyä palvelusopimuksen sekä kaksi myynnin ja hinnoittelun perusteena olevaa palvelunkuvausta koskien Staran tuottamien logistiikka- ja varastointipalvelujen myyntiä DigiHelsinki Oy:lle (liitteet 1-3).

Lisäksi toimitusjohtaja päätti oikeuttaa logistiikan yksikönjohtajan hyväksymään kaikki kyseiseen palvelusopimukseen liittyvät palvelunkuvaukset, joiden perusteella ja rajoissa osaston tuottamia logistiikka- ja varastointipalveluja kulloinkin hinnoitellaan ja myydään tilaajalle.

Päätöksen perustelut

Rakentamispalveluliikelaitoksen johtokunta päätti 31.8.2017, § 15 oikeuttaa Staran toimitusjohtajan päättämään rakentamispalveluliikelaitoksen tuottamien palvelujen hinnoittelusta sekä palvelujen myyntiä koskevista sopimuksista. Samalla johtokunta oikeutti toimitusjohtajan hyväksymään perusteet ja rajat, joiden mukaan Staran yksikönjohtajilla on oikeus päättää osastoillaan tuotettujen palvelujen hinnoittelusta ja niiden myyntiä koskevista sopimuksista.

Palvelusopimuksen mukaisten logistiikka- ja varastointipalvelujen tilaaja DigiHelsinki Oy on Helsingin kaupungin omistama ICT-palveluyhtiö, joka myy, tuottaa ja kehittää perustietotekniikan palveluja Helsingin kaupungin toimialoille, liikelaitoksille ja muille kaupungin toimijoille.

This decision was published on 12.05.2023

OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI

Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.

Oikaisuvaatimusoikeus

Oikaisuvaatimuksen saa tehdä

  • se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
  • kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika

Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.

Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.

Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.

Oikaisuvaatimusviranomainen

Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin rakentamispalveluliikelaitoksen johtokunta.

Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:

Suojattu sähköposti: https://securemail.hel.fi/

Käytäthän aina suojattua sähköpostia, kun lähetät henkilökohtaisia tietojasi.

Muistathan asioinnin yhteydessä mainita kirjaamisnumeron (esim. HEL 2021-000123), mikäli asiasi on jo vireillä Helsingin kaupungissa.

Sähköpostiosoite:
helsinki.kirjaamo@hel.fi
Postiosoite:
PL 10
 
00099 HELSINGIN KAUPUNKI
Käyntiosoite:
Pohjoisesplanadi 11-13
Puhelinnumero:
09 310 13700

Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.

Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö

Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.

Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava

  • päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
  • miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • oikaisuvaatimuksen tekijä
  • millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
  • oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja

Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.

Close

Ask for more info

Sami Aherva, yksikönjohtaja, puhelin: 09 310 78751

sami.aherva(a)hel.fi

Jussi Vepsäläinen, palvelupäällikkö, puhelin: 09 310 31784

jussi.vepsalainen(a)hel.fi

Decisionmaker

Timo Martiskainen
toimitusjohtaja

Attachments

1. Palvelusopimus
2. Palvelukuvaus, tietokoneet
3. Palvelukuvaus, verkkolaitteet
4. JYSE 2014, palvelut 2022

The decision documents refer to appendices that are not available online. The City of Helsinki does not publish any appendices that contain confidential information, information that could compromise the protection of privacy or documents that cannot be made available in an electronic format due to technical reasons. (Act on the Openness of Government Activities 621/1999, Information Society Code 917/2014, Data Protection Act 1050/2018, Act on the Processing of Personal Data in Social and Health Care 703/2023,  Act on Public Procurement and Concession Contracts 1397/2016). You can also request decision documents from the City of Helsinki Registrar's Office.