Vuokraus, asuinrakennus, Östersundom
Väliaikainen vuokraus, asuinrakennus, Rödje-Fantsin tie 7
Päätös
Yritysvuokrauksen tiimipäällikkö päätti vuokrata ********** osoitteessa Rödje-Fantsin tie 7, 00890 Helsinki, sijaitsevasta asuinrakennuksesta (252 m²) 30 neliön suuruisen tilan väliaikaisesti 1.4.–30.6.2023 väliseksi ajaksi.
Kuukausivuokra on 300 (10 €/m²) euroa ja se on arvonlisäveroton. Vuokralainen vastaa vuokrakohteen ja siihen liittyvien piha-alueiden hoidosta ja ylläpidosta.
Uusi vuokrasopimus osapuolten välille syntyy vuokrasopimuksen allekirjoituksella ja sillä ehdolla, ettei tätä päätöstä oteta ylemmän toimielimen käsiteltäväksi kuntalain 92 §:ssä tarkoitetulla tavalla. Muilta osin vuokrasopimus solmitaan noudattaen Yritystilat-yksikön tavanomaisia asuinhuoneiston vuokrasopimuksen mukaisia ehtoja.
Päätöksen perustelut
Helsingin kaupunki omistaa osoitteessa Rödje-Fantsin tie 7, 00890 Helsinki sijaitsevan 252 m²:n suuruisen asuinrakennuksen. Rakennus on säilyvä.
Kaupunki on neuvotellut ********** kanssa väliaikaisesta vuokrauksesta 1.4.–30.6.2023 väliseksi ajaksi. Vuokraus koskee asuinrakennuksen alakerran keittiötä ja yhtä huonetta (yht. 30 m²). Vuokralaisen kanssa on myös neuvoteltu kiinteistön silmälläpidosta mm. ilkivallan varalta. Näin ollen kiinteistöön tullaan tekemään vartiointisopimus vasta vuokrauksen päätyttyä 1.7.2023 lukien.
Vuokratarjouksen hyväksymiselle ei ole tiedossa olevia esteitä.
This decision was published on 05.04.2023
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin kaupunkiympäristölautakunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Sähköpostiosoite: | helsinki.kirjaamo@hel.fi |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | 09 310 13700 |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Ask for more info
Ritva Autio, myyntineuvottelija, puhelin: 09 310 31992