Sijaisen määrääminen sosiaali- ja terveystoimialalla SAS HelppiSeniorin asiakasohjauksen asiakasohjauspäällikölle
Sijaisen määrääminen sosiaali- ja terveystoimialalla SAS HelppiSeniorin asiakasohjauksen asiakasohjauspäällikölle
Päätös
Selvitys, arviointi ja sijoitus -palvelun arviointitoiminnan johtaja päätti, että HelppiSeniorin asiakasohjauksen asiakasohjauspäällikön sijaisina toimivat sijaantulojärjestyksessä
- HelppiSeniorin Lännen asiakasohjaus -työyksikön asiakkuuspäällikkö (vakanssi 026774)
- HelppiSeniorin Etelän asiakasohjaus -työyksikön asiakkuuspäällikkö (vakanssi 028290)
- HelppiSeniorin Pohjoisen asiakasohjaus -työyksikön asiakkuuspäällikkö (vakanssi 026789)
- HelppiSeniorin Idän asiakasohjaus -työyksikön asiakkuuspäällikkö (vakanssi 035359)
- HelppiSeniorin Ruotsinkielinen asiakasohjaus -työyksikön johtava sosiaalityöntekijä (vakanssi 026743)
Lisäksi selvitys, arviointi ja sijoitus -palvelun arviointitoiminnan johtaja päätti todeta, että edellä mainittujen henkilöiden ollessa estyneenä, selvitys, arviointi ja sijoitus -palvelun johtaja päättää sijaisesta.
Päätöksen perustelut
Sosiaali- ja terveystoimialan toimintasäännön 2.7 luvun mukaan yksikön päällikön ollessa estyneenä hänen tehtäviään hoitaa palvelun päällikön määräämä viranhaltija tai toimenhaltija.
This decision was published on 17.01.2020
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveyslautakunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Sähköpostiosoite: | |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Faksinumero: | (09) 655 783 |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | (09) 310 13700 (Yleishallinto) |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Ask for more info
Päivi Tiainen, hallintoassistentti, puhelin: 09 310 23183