Sijaisen määrääminen sosiaali- ja terveystoimialalla SAS HelppiSeniorin asiakasohjauksen asiakasohjauspäällikölle

HEL 2020-000362
Asialla on uudempia käsittelyjä
§ 6
Tämä toimielin tai virka on lakkautettu

Sijaisen määrääminen sosiaali- ja terveystoimialalla SAS HelppiSeniorin asiakasohjauksen asiakasohjauspäällikölle

Arviointitoiminnan johtaja

Päätös

Selvitys, arviointi ja sijoitus -palvelun arviointitoiminnan johtaja päätti, että HelppiSeniorin asiakasohjauksen asiakasohjauspäällikön sijaisina toimivat sijaantulojärjestyksessä

- HelppiSeniorin Lännen asiakasohjaus -työyksikön asiakkuuspäällikkö (vakanssi 026774)

- HelppiSeniorin Etelän asiakasohjaus -työyksikön asiakkuuspäällikkö (vakanssi 028290)

- HelppiSeniorin Pohjoisen asiakasohjaus -työyksikön asiakkuuspäällikkö (vakanssi 026789)

- HelppiSeniorin Idän asiakasohjaus -työyksikön asiakkuuspäällikkö (vakanssi 035359)

- HelppiSeniorin Ruotsinkielinen asiakasohjaus -työyksikön johtava sosiaalityöntekijä (vakanssi 026743)

Lisäksi selvitys, arviointi ja sijoitus -palvelun arviointitoiminnan johtaja päätti todeta, että edellä mainittujen henkilöiden ollessa estyneenä, selvitys, arviointi ja sijoitus -palvelun johtaja päättää sijaisesta.

Päätöksen perustelut

Sosiaali- ja terveystoimialan toimintasäännön 2.7 luvun mukaan yksikön päällikön ollessa estyneenä hänen tehtäviään hoitaa palvelun päällikön määräämä viranhaltija tai toimenhaltija.

Päätös tullut nähtäväksi 17.01.2020

OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI

Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.

Oikaisuvaatimusoikeus

Oikaisuvaatimuksen saa tehdä

  • se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
  • kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika

Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.

Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.

Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.

Oikaisuvaatimusviranomainen

Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveyslautakunta.

Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:

Sähköpostiosoite:
Postiosoite:
PL 10
 
00099 HELSINGIN KAUPUNKI
Faksinumero:
(09) 655 783
Käyntiosoite:
Pohjoisesplanadi 11-13
Puhelinnumero:
(09) 310 13700 (Yleishallinto)

Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.

Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö

Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.

Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava

  • päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
  • miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • oikaisuvaatimuksen tekijä
  • millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
  • oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja

Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.

Sulje

Lisätietojen antaja

Päivi Tiainen, hallintoassistentti, puhelin: 09 310 23183

paivi.tiainen@hel.fi

Päättäjä

Tuulikki Siltari
arviointitoiminnan johtaja