Inventaario, kalusteet, Töysänkadun toimitilat, kasvatuksen ja koulutuksen toimiala

HEL 2022-001807
More recent handlings
§ 6
This decisionmaker is no longer active

Kasvatuksen ja koulutuksen toimialan hallinnon toimitilojen kalusteiden inventointi

Hallintojohtaja

Päätös

Hallintojohtaja päätti hyväksyä kasvatuksen ja koulutuksen toimialan hallinnon toimitilojen kalusteiden inventaarion liitteen 1 mukaisesti. Lisäksi hallintojohtaja päätti, että talouden tuki –yksikkö selvittää jatkotoimenpiteitä vaativat tehtävät liitteen 2 mukaisesti 30.4.2022 mennessä.

Päätöksen perustelut

Kasvatuksen ja koulutuksen toimialan hallinnon toimitilojen kalusteiden inventaario toteutettiin menettelytapaohjeen (Kasvatuksen ja koulutuksen toimialan irtaimiston hoito ja inventaariot, 1.2.2021) mukaisesti ajanjaksolla 7. – 10.12.2021.

Inventointi toteutettiin Luukku–irtain –järjestelmässä.

Inventointi toteutettiin seuraavissa hallinnon toimitiloissa: Töysänkatu 2, Junailijankuja 3 ja Mäkelänkatu 84.

Jatkotoimenpiteitä vaativat tehtävät liittyvät Töysänkatu 2 ja Mäkelänkatu 84 kalusteluettelon selvittelyyn sekä tilapalveluiden hallinnoimaan kalusteiden varaston kalusteluettelon tallennukseen Luukku-irtain -järjestelmään.

This decision was published on 28.02.2022

MUUTOKSENHAKUKIELTO

Tähän päätökseen ei saa hakea muutosta, koska päätös koskee asian valmistelua tai täytäntöönpanoa.

Sovellettava lainkohta: Kuntalaki 136 §

Close

Ask for more info

Elina Hurmekoski, taloussuunnittelija, puhelin: 09 310 86343

elina.hurmekoski@hel.fi

Anneli Hankala, talouspäällikkö, puhelin: 040 520 5346

anneli.hankala@hel.fi

Decisionmaker

Kati Takanen
hallintojohtaja

Attachments

1. Hallinnon inventointi
The attachment will not be published on the internet.
2. Vaatii jatkotoimenpiteitä
The attachment will not be published on the internet.

The decision documents refer to appendices that are not available online. The City of Helsinki does not publish any appendices that contain confidential information, information that could compromise the protection of privacy or documents that cannot be made available in an electronic format due to technical reasons. (Act on the Openness of Government Activities 621/1999, Information Society Code 917/2014, Data Protection Act 1050/2018, Act on the Processing of Personal Data in Social and Health Care 703/2023,  Act on Public Procurement and Concession Contracts 1397/2016). You can also request decision documents from the City of Helsinki Registrar's Office.