Inventaario, kalusteet, Töysänkadun toimitilat, kasvatuksen ja koulutuksen toimiala

HEL 2022-001807
Ärendet har nyare handläggningar
§ 6
Denna beslutsfattare är inte längre aktiv

Kasvatuksen ja koulutuksen toimialan hallinnon toimitilojen kalusteiden inventointi

Förvaltningsdirektör

Päätös

Hallintojohtaja päätti hyväksyä kasvatuksen ja koulutuksen toimialan hallinnon toimitilojen kalusteiden inventaarion liitteen 1 mukaisesti. Lisäksi hallintojohtaja päätti, että talouden tuki –yksikkö selvittää jatkotoimenpiteitä vaativat tehtävät liitteen 2 mukaisesti 30.4.2022 mennessä.

Päätöksen perustelut

Kasvatuksen ja koulutuksen toimialan hallinnon toimitilojen kalusteiden inventaario toteutettiin menettelytapaohjeen (Kasvatuksen ja koulutuksen toimialan irtaimiston hoito ja inventaariot, 1.2.2021) mukaisesti ajanjaksolla 7. – 10.12.2021.

Inventointi toteutettiin Luukku–irtain –järjestelmässä.

Inventointi toteutettiin seuraavissa hallinnon toimitiloissa: Töysänkatu 2, Junailijankuja 3 ja Mäkelänkatu 84.

Jatkotoimenpiteitä vaativat tehtävät liittyvät Töysänkatu 2 ja Mäkelänkatu 84 kalusteluettelon selvittelyyn sekä tilapalveluiden hallinnoimaan kalusteiden varaston kalusteluettelon tallennukseen Luukku-irtain -järjestelmään.

Detta beslut publicerades 28.02.2022

MUUTOKSENHAKUKIELTO

Tähän päätökseen ei saa hakea muutosta, koska päätös koskee asian valmistelua tai täytäntöönpanoa.

Sovellettava lainkohta: Kuntalaki 136 §

Stäng

Mer information fås av

Elina Hurmekoski, taloussuunnittelija, puhelin: 09 310 86343

elina.hurmekoski@hel.fi

Anneli Hankala, talouspäällikkö, puhelin: 040 520 5346

anneli.hankala@hel.fi

Beslutsfattare

Kati Takanen
hallintojohtaja

Bilagor

1. Hallinnon inventointi
Bilagan publiceras inte på internet.
2. Vaatii jatkotoimenpiteitä
Bilagan publiceras inte på internet.

I beslutsdokumenten nämns bilagor som inte publiceras på nätet. Bort lämnas bilagor som innehåller sekretessbelagda uppgifter, bilagor som innehåller uppgifter som kan äventyra integritetsskyddet eller sådana som man inte av tekniska orsaker kunnat överföra till elektroniskt format. (Offentlighetslagen 621/1999, Lagen om tjänster inom elektronisk kommunikation 917/2014, Dataskyddslagen 1050/2018, Lagen om behandling av personuppgifter inom social- och hälsovården 703/2023, Lagen om offentlig upphandling och koncession 1397/2016). Upplysningar om stadsstyrelsens beslutshandlingar fås också från Helsingfors stads registratorskontor.