Hankinta, optio, puhelinpalvelu, Kalasataman terveysasema

HEL 2022-010063
More recent handlings
§ 87
This decisionmaker is no longer active

Päätös optiokauden käyttöönotosta: Kalasataman terveysaseman puhelinpalvelun hankinta

Terveys- ja päihdepalvelujen johtaja

Päätös

Terveys- ja päihdepalvelujen johtaja päätti, että Kalasataman terveysaseman puhelinpalvelun hankinnassa otetaan käyttöön kahden (2) vuoden mittainen optiokausi ajalle 1.4.2023–31.3.2025. Optiokaudella sopimusta jatketaan alkuperäisen sopimuksen ehdoin sen mukaisesti kuin se on voimassa varsinaisen sopimuskauden päättyessä.

Kalasataman terveysaseman puhelinpalvelun palveluntuottajana Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveystoimialan asiakkaille toimii Luona Hoiva Oy.

Hankinnan arvioitu kokonaisarvo (alv 0 %) kahden vuoden optiokaudelle on noin 5 600 000 euroa.

Päätöksen perustelut

Sosiaali- ja terveyslautakunta on päätöksellään 15.12.2020, § 273 oikeuttanut terveys- ja päihdepalvelujen johtajan tekemään Kalasataman terveysaseman puhelinpalvelun hankinnasta päätöksen ja päättämään optiokauden käyttöönotosta.

Terveys- ja päihdepalvelujen johtaja on päätöksellään 10.2.2021, § 10 päättänyt Kalasataman terveysaseman puhelinpalvelun hankinnasta sopimuskaudelle 1.4.2021–31.3.2023. Päätöksessä varattiin oikeus jatkaa sopimusta enintään kahden (2) vuoden optiokaudella.

Sosiaali- ja terveystoimialalla on todettu optiokauden käyttöönoton olevan tarkoituksenmukaista.

This decision was published on 26.08.2022

MUUTOKSENHAKUKIELTO

Tähän päätökseen ei saa hakea muutosta, koska päätös koskee asian valmistelua tai täytäntöönpanoa.

Sovellettava lainkohta: Kuntalaki 136 §

Close

Ask for more info

Timo Lukkarinen, terveysasemien johtajalääkäri, puhelin: 09 310 42611

timo.lukkarinen@hel.fi

Elina Takamäki, hankinta-asiantuntija, puhelin: 040 5703609

elina.takamaki@hel.fi

Decisionmaker

Leena Turpeinen
terveys- ja päihdepalvelujen johtaja