Hankinta, optio, puhelinpalvelu, Kalasataman terveysasema
Päätös optiokauden käyttöönotosta: Kalasataman terveysaseman puhelinpalvelun hankinta
Päätös
Terveys- ja päihdepalvelujen johtaja päätti, että Kalasataman terveysaseman puhelinpalvelun hankinnassa otetaan käyttöön kahden (2) vuoden mittainen optiokausi ajalle 1.4.2023–31.3.2025. Optiokaudella sopimusta jatketaan alkuperäisen sopimuksen ehdoin sen mukaisesti kuin se on voimassa varsinaisen sopimuskauden päättyessä.
Kalasataman terveysaseman puhelinpalvelun palveluntuottajana Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveystoimialan asiakkaille toimii Luona Hoiva Oy.
Hankinnan arvioitu kokonaisarvo (alv 0 %) kahden vuoden optiokaudelle on noin 5 600 000 euroa.
Päätöksen perustelut
Sosiaali- ja terveyslautakunta on päätöksellään 15.12.2020, § 273 oikeuttanut terveys- ja päihdepalvelujen johtajan tekemään Kalasataman terveysaseman puhelinpalvelun hankinnasta päätöksen ja päättämään optiokauden käyttöönotosta.
Terveys- ja päihdepalvelujen johtaja on päätöksellään 10.2.2021, § 10 päättänyt Kalasataman terveysaseman puhelinpalvelun hankinnasta sopimuskaudelle 1.4.2021–31.3.2023. Päätöksessä varattiin oikeus jatkaa sopimusta enintään kahden (2) vuoden optiokaudella.
Sosiaali- ja terveystoimialalla on todettu optiokauden käyttöönoton olevan tarkoituksenmukaista.
Detta beslut publicerades 26.08.2022
MUUTOKSENHAKUKIELTO
Tähän päätökseen ei saa hakea muutosta, koska päätös koskee asian valmistelua tai täytäntöönpanoa.
Sovellettava lainkohta: Kuntalaki 136 §
Mer information fås av
Timo Lukkarinen, terveysasemien johtajalääkäri, puhelin: 09 310 42611
Elina Takamäki, hankinta-asiantuntija, puhelin: 040 5703609