Vuokraus, vuokrasopimuksen jatkaminen, varastotila, Siltasaarenkatu 18-20, Antilooppi Ky / Kaupunginkanslia

HEL 2023-000978
More recent handlings
§ 2

Vuokraus, vuokrasopimuksen jatkaminen ajalle 1.4.2024 - 31.5.2024, varastotila, Siltasaarenkatu 18-20, Antilooppi Ky / Kaupunginkanslia

Yksikön päällikkö

Päätös

Yksikön päällikkö päätti jatkaa Antilooppi Ky:n ja Kaupunkiympäristön toimialan välistä vuokrasopimusta osoitteessa Siltasaarenkatu 18-20 (Ympyrätalo) sijaitsevan ja Antilooppi ky:n omistaman varastotilan Var 1K202 49,5m² osalta. Nykyinen vuokrasopimus päättyy 31.3.2023. Uusi varaston vuokrasopimus on määräaikainen ja sen päättymispäivä on 31.5.2024.

Varastototila vuokrataan kaupunginkanslian käyttöön ajalle 1.4.2024-31.5.2024 jatkosopimuksella siten, että vuokrauksessa Vuokralaisen Vuokrasopimukseen perustuvat ehdot mukaan lukien maksuvelvollisuudet säilyvät ennallaan.

Päätöksen perustelut

Varastotilojen valmistuminen viivästyy kahdella kuukaudella.

Varastotilan vuokrasopimusta halutaan jatkaa kahdella kuukaudella eteenpäin toukokuun 2024 loppuun, jolloin Kaupunkitietoyksikön varaston aineisto voidaan siirtää uuteen toimipisteeseen Kaupunkiympäristötaloon Työpajankatu 8.

This decision was published on 19.02.2024

OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI

Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.

Oikaisuvaatimusoikeus

Oikaisuvaatimuksen saa tehdä

  • se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
  • kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika

Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.

Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.

Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.

Oikaisuvaatimusviranomainen

Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin kaupunkiympäristölautakunta.

Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:

Suojattu sähköposti: https://securemail.hel.fi/

Käytäthän aina suojattua sähköpostia, kun lähetät henkilökohtaisia tietojasi.

Muistathan asioinnin yhteydessä mainita kirjaamisnumeron (esim. HEL 2021-000123), mikäli asiasi on jo vireillä Helsingin kaupungissa.

Sähköpostiosoite:
helsinki.kirjaamo@hel.fi
Postiosoite:
PL 10
 
00099 HELSINGIN KAUPUNKI
Käyntiosoite:
Pohjoisesplanadi 11-13
Puhelinnumero:
09 310 13700

Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.

Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö

Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.

Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava

  • päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
  • miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • oikaisuvaatimuksen tekijä
  • millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
  • oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja

Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.

Close

Ask for more info

Markku Liukkonen, asiakaspäällikkö, puhelin: 09 310 38577

markku.liukkonen@hel.fi

Decisionmaker

Jouko Snellman
yksikön päällikkö

Attachments

1. Helsingin kaupunki kanslia - Sopimus vuokrasopimuksen muuttamisesta Var 1K202 jatko 1.4.-31.5.2024

The decision documents refer to appendices that are not available online. The City of Helsinki does not publish any appendices that contain confidential information, information that could compromise the protection of privacy or documents that cannot be made available in an electronic format due to technical reasons. (Act on the Openness of Government Activities 621/1999, Information Society Code 917/2014, Data Protection Act 1050/2018, Act on the Processing of Personal Data in Social and Health Care 703/2023,  Act on Public Procurement and Concession Contracts 1397/2016). You can also request decision documents from the City of Helsinki Registrar's Office.