Vuokraus, vuokrasopimuksen jatkaminen, varastotila, Siltasaarenkatu 18-20, Antilooppi Ky / Kaupunginkanslia
Vuokraus, vuokrasopimuksen jatkaminen, varastotila, Siltasaarenkatu 18-20, Antilooppi Ky / Kaupunginkanslia
Päätös
Yksikön päällikkö päätti jatkaa Antilooppi Ky:n ja Kaupunkiympäristön toimialan välistä vuokrasopimusta osoitteessa Siltasaarenkatu 18-20 (Ympyrätalo) sijaitsevan ja Antilooppi ky:n omistaman varastotilan Var 1K202 49,5m² osalta siten, että arvonlisäveroton vuokra on 1212,47 euroa/kk . Nykyinen vuokrasopimus päättyy 31.1.2023. Uusi varaston vuokrasopimus on määräaikainen ja sen päättymispäivä on 31.3.2023.
Varastototila vuokrataan kaupunginkanslian käyttöön ajalle 1.2.2023-31.3.2023 jatkosopimuksella siten, että kokonaisvuokra kaupunginkanslialle on 1212,47 euroa/kk. Vuokraan lisätään kaupunkiympäristön toimialan perimä yleiskustannus 0,67 euroa/m2/kk.
Tsto 5B (noin 1660m2) osalta vuokrasopimus 211024139 päättyy 31.1.2023.
Päätöksen perustelut
Kaupunginkanslian vuokrasopimus Antilooppi Ky:n kanssa on päättymässä ja varastotilan vuokrasopimusta halutaan jatkaa kahdella kuukaudella eteenpäin maaliskuun 2023 loppuun, jolloin Kaupunkitietoyksikön varaston aineisto on saatu siirrettyä uuteen toimipisteeseen.
This decision was published on 23.01.2023
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin kaupunkiympäristölautakunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Sähköpostiosoite: | helsinki.kirjaamo@hel.fi |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | 09 310 13700 |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Ask for more info
Markku Liukkonen, asiakaspäällikkö, puhelin: 09 310 38577