Hankinta, International House Helsinki, markkinointivideot

HEL 2020-006030
More recent handlings
§ 37
This decisionmaker is no longer active

International House Helsingin markkinointivideoiden hankinta, option käyttöönotto

Maahanmuutto- ja työllisyysasioiden johtaja

Päätös

Maahanmuutto- ja työllisyysasioiden johtaja päätti, että International House Helsingin markkinointivideoiden hankintasopimuksen mukainen optio brändimainoksen tekemisestä otetaan käyttöön Oy Kultainen Sherpa Ab:n kanssa. Option arvonlisäveroton kokonaisarvo on 3 615 euroa.

Päätöksen perustelut

Päätös perustuu maahanmuutto- ja työllisyysasioiden päällikön (nykyisin maahanmuutto- ja työllisyysasioiden johtaja) päätökseen Dnro HEL 2020-006030, 10.6.2020, jossa hyväksyttiin Oy Kultainen Sherpa Ab:n tarjous International House Helsingin (IHH) markkinointivideoiden suunnittelusta ja toteutuksesta. Päätös sisältää option brändimainoksen suunnittelusta ja tuottamisesta. Brändimainos markkinoi IHH:n palvelua ja lisää palvelun tunnettuutta. Mainoksella edistetään IHH:n palvelubrändiä sekä vahvistetaan mielikuvaa Helsingistä osaajaystävällisenä kaupunkina, joka tukee aktiivisesti kansainvälisten osaajien alueelle asettautumista ja viihtymistä.

Hankintasopimus International House Helsingin markkinointivideoista (sopimuksen tunniste 1.2.246.10.02012566.1.3.911.8) on voimassa 22.7.2020 - 30.12.2020.

Kaikki sopimuksen osapuolet ovat hyväksyneet option käytön. Sopimus jatkuu entisin ehdoin.

This decision was published on 10.11.2020

MUUTOKSENHAKUKIELTO

Tähän päätökseen ei saa hakea muutosta, koska päätös koskee asian valmistelua tai täytäntöönpanoa.

Sovellettava lainkohta: Kuntalaki 136 §

Close

Ask for more info

Tanja Malo, projektipäällikkö, puhelin: 09 310 26507

tanja.malo@hel.fi

Decisionmaker

Ilkka Haahtela
maahanmuutto- ja työllisyysasioiden johtaja