Hankinta, International House Helsinki, markkinointivideot
International House Helsingin markkinointivideoiden hankinta, option käyttöönotto
Päätös
Maahanmuutto- ja työllisyysasioiden johtaja päätti, että International House Helsingin markkinointivideoiden hankintasopimuksen mukainen optio brändimainoksen tekemisestä otetaan käyttöön Oy Kultainen Sherpa Ab:n kanssa. Option arvonlisäveroton kokonaisarvo on 3 615 euroa.
Päätöksen perustelut
Päätös perustuu maahanmuutto- ja työllisyysasioiden päällikön (nykyisin maahanmuutto- ja työllisyysasioiden johtaja) päätökseen Dnro HEL 2020-006030, 10.6.2020, jossa hyväksyttiin Oy Kultainen Sherpa Ab:n tarjous International House Helsingin (IHH) markkinointivideoiden suunnittelusta ja toteutuksesta. Päätös sisältää option brändimainoksen suunnittelusta ja tuottamisesta. Brändimainos markkinoi IHH:n palvelua ja lisää palvelun tunnettuutta. Mainoksella edistetään IHH:n palvelubrändiä sekä vahvistetaan mielikuvaa Helsingistä osaajaystävällisenä kaupunkina, joka tukee aktiivisesti kansainvälisten osaajien alueelle asettautumista ja viihtymistä.
Hankintasopimus International House Helsingin markkinointivideoista (sopimuksen tunniste 1.2.246.10.02012566.1.3.911.8) on voimassa 22.7.2020 - 30.12.2020.
Kaikki sopimuksen osapuolet ovat hyväksyneet option käytön. Sopimus jatkuu entisin ehdoin.
Päätös tullut nähtäväksi 10.11.2020
MUUTOKSENHAKUKIELTO
Tähän päätökseen ei saa hakea muutosta, koska päätös koskee asian valmistelua tai täytäntöönpanoa.
Sovellettava lainkohta: Kuntalaki 136 §
Lisätietojen antaja
Tanja Malo, projektipäällikkö, puhelin: 09 310 26507