Hankinta, projektipäälliköiden palvelut, Raide-Jokeri-projekti, Liikenneliikelaitos (HKL)
Projektipäällikkö Raide-Jokeri-projektille
Päätös
Toimitusjohtaja päätti tilata suorahankintana Kaupunkiympäristön toimialalta kolmannen projektipäällikön palvelut Raide-Jokeri-projektin tarpeisiin yhteensä enintään 73.000,00 euron arvonlisäverottomaan kokonaishintaan kaudelle 2018 – 2019.
Päätöksen perustelut
Raide-Jokeri-projektin Helsingin kaupungin puoleisen osan katu- ja johtosiirtojärjestelyihin liittyvissä asioissa sidosryhmätyöskentely Raide-Jokeri-projektin sekä Kaupunkiympäristön toimialan välillä täytyy toimia sujuvasti ja mutkattomasti.
Ratkaisulla pyritään sujuvoittamaan Raide-Jokeri-projektille tärkeää kaupungin virastojen ja liikelaitosten välistä sidosryhmätyöskentelyä.
Hankinta toteutetaan kaupungin sisäisenä hankintana.
Aikaisemmat päätökset:
Yksikön johtajan päätös 85 §, 23.5.2017: 73.000,00 euroa (alv 0 %) entisen Kaupunkisuunnitteluviraston projektipäällikön tehtävät
Yksikön johtajan päätös 86 §, 23.5.2017: 73.000,00 euroa (alv 0 %) entisen Helsingin kaupungin rakennusviraston (HKR) projektipäällikön tehtävät
Yksikön johtajan päätös 115 §, 29.6.2018: 146.000,00 euroa (alv 0 %) kahden Kaupunkiympäristön projektipäällikön tehtävien jatko
Helsingin kaupungin organisaatiomuutoksen jälkeen Kaupunkisuunnitteluvirasto ja HKR ovat osa Kaupunkiympäristön toimialaa. Tämän päätöksen jälkeen hankinnan kokonaiskustannukset ovat yhteensä enintään 365.000,00 euroa (alv 0 %).
Päätös tullut nähtäväksi 24.08.2018
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin liikenneliikelaitoksen johtokunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Sähköpostiosoite: | |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Faksinumero: | (09) 655 783 |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | (09) 310 13700 (Yleishallinto) |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Lisätietojen antaja
Tomi Kotala, projektipäällikkö, puhelin: 09 310 34769
Eeva Lindroos, hankinta-asiantuntija, puhelin: 09 310 34879