Hankinta, projektipäälliköiden palvelut, Raide-Jokeri-projekti, Liikenneliikelaitos (HKL)

HEL 2017-006074
Asialla on uudempia käsittelyjä
§ 69

Projektipäällikkö Raide-Jokeri-projektille

Toimitusjohtaja

Päätös

Toimitusjohtaja päätti tilata suorahankintana Kaupunkiympäristön toimialalta kolmannen projektipäällikön palvelut Raide-Jokeri-projektin tarpeisiin yhteensä enintään 73.000,00 euron arvonlisäverottomaan kokonaishintaan kaudelle 2018 – 2019.

Päätöksen perustelut

Raide-Jokeri-projektin Helsingin kaupungin puoleisen osan katu- ja johtosiirtojärjestelyihin liittyvissä asioissa sidosryhmätyöskentely Raide-Jokeri-projektin sekä Kaupunkiympäristön toimialan välillä täytyy toimia sujuvasti ja mutkattomasti.

Ratkaisulla pyritään sujuvoittamaan Raide-Jokeri-projektille tärkeää kaupungin virastojen ja liikelaitosten välistä sidosryhmätyöskentelyä.

Hankinta toteutetaan kaupungin sisäisenä hankintana.

Aikaisemmat päätökset:

Yksikön johtajan päätös 85 §, 23.5.2017: 73.000,00 euroa (alv 0 %) entisen Kaupunkisuunnitteluviraston projektipäällikön tehtävät

Yksikön johtajan päätös 86 §, 23.5.2017: 73.000,00 euroa (alv 0 %) entisen Helsingin kaupungin rakennusviraston (HKR) projektipäällikön tehtävät

Yksikön johtajan päätös 115 §, 29.6.2018: 146.000,00 euroa (alv 0 %) kahden Kaupunkiympäristön projektipäällikön tehtävien jatko

Helsingin kaupungin organisaatiomuutoksen jälkeen Kaupunkisuunnitteluvirasto ja HKR ovat osa Kaupunkiympäristön toimialaa. Tämän päätöksen jälkeen hankinnan kokonaiskustannukset ovat yhteensä enintään 365.000,00 euroa (alv 0 %).

Päätös tullut nähtäväksi 24.08.2018

OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI

Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.

Oikaisuvaatimusoikeus

Oikaisuvaatimuksen saa tehdä

  • se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
  • kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika

Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.

Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.

Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.

Oikaisuvaatimusviranomainen

Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin liikenneliikelaitoksen johtokunta.

Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:

Sähköpostiosoite:
Postiosoite:
PL 10
 
00099 HELSINGIN KAUPUNKI
Faksinumero:
(09) 655 783
Käyntiosoite:
Pohjoisesplanadi 11-13
Puhelinnumero:
(09) 310 13700 (Yleishallinto)

Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.

Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö

Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.

Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava

  • päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
  • miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • oikaisuvaatimuksen tekijä
  • millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
  • oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja

Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.

Sulje

Lisätietojen antaja

Tomi Kotala, projektipäällikkö, puhelin: 09 310 34769

tomi.kotala@hel.fi

Eeva Lindroos, hankinta-asiantuntija, puhelin: 09 310 34879

eeva.lindroos@hel.fi

Päättäjä

Ville Lehmuskoski
toimitusjohtaja
Rain Mutka
hallintopäällikkö