Jätkäsaaren pintarakenneurakka 2018, Rakentamispalveluliikelaitos Stara, 2 649 092 euroa
Jätkäsaaren pintarakenneurakka 2018, Rakentamispalveluliikelaitos Stara, 2 649 092 euroa
Päätös
Tekninen johtaja päätti oikeuttaa infrayksikkö 2:n tekemään tilauksen Jätkäsaaren pintarakenneurakkaan vuodelle 2018 Helsingin kaupungin rakentamispalveluliikelaitos Staralta arvonlisäverottomaan 2 649 092 euron urakkahintaan ja oikeuttaa infrayksikkö 2:n käyttämään työssä ilmeneviin muutostöihin arvonlisäverottomana enintään 340 000 euroa.
Päätöksen perustelut
Hankkeen toteuttamisesta Staran työnä on sovittu katu- ja puisto-osaston ja rakentamispalvelu Staran kumppanuussopimuksen 6.1.2015 periaatteiden mukaisesti.
Tarjouksen mukaiset kadut rakennetaan katujen varrella olevien tonttien rakennustuotannon ohjelman mukaisesti. Länsisataman katujen rakentaminen sisältää muun muassa luonnon- ja betonikiveystöitä ja asfaltointitöitä.
Työt tarkoitus aloittaa huhtikuussa ja ne valmistuvat urakkaohjelman mukaisesti 12/2018.
Päätös tullut nähtäväksi 04.05.2018
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin kaupunkiympäristölautakunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Sähköpostiosoite: | |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Faksinumero: | (09) 655 783 |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | (09) 310 13700 (Yleishallinto) |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Lisätietojen antaja
Anna Nyyssönen, projektinjohtaja, puhelin: 09 310 20569