Nimikemuutos, sosiaali- ja terveystoimiala, sairaala-, kuntoutus- ja hoivapalvelut, kotihoidon ohjaaja
Kotihoidon ohjaajien (6 kpl) virkanimikkeiden muuttaminen sairaala-, kuntoutus- ja hoivapalveluissa
Päätös
Sosiaali- ja terveystoimialan toimialajohtaja päätti muuttaa kotihoidon ohjaajien (6 kpl) virkanimikkeet (vakanssinumerot 026764, 026751, 026777, 026790, 031572, 032873) asiakkuusvastaaviksi 1.1.2021 lukien sairaala-, kuntoutus- ja hoivapalveluissa.
Päätöksen perustelut
Sosiaali- ja terveystoimialan toimialajohtaja päättää kotihoidon ohjaajien virkanimikkeiden muuttamisesta (hallintosääntö 14 luku 1 § 2 mom. 9 kohta).
Asiakkuusvastaavalla on laaja tuntemus sosiaali- ja terveydenhuollon lainsäädännön, sosiaaliturvajärjestelmän sekä julkisen ja kolmannen sektorin palvelukokonaisuudesta ja asiakaslähtöinen työote.
Asiakkuusvastaava virkanimikkeenä kuvaa parhaiten asiakasohjauksen vastuulla olevaa tehtävää ja on samassa linjassa asiakasohjusyksikön muiden nimikkeiden kanssa. Tehtäväkohtainen palkka säilyy ennallaan. Esitetyistä virkanimikkeiden muutoksista ei aiheudu lisäkustannuksia.
Virkanimikkeen muuttaminen koskee sairaala-, kuntoutus- ja hoivapalvelut -palvelukokonaisuuden HelppiSeniorin asiakasohjauksen kotihoidon ohjaajien virkoja, jotka on täytetty vakinaisesti. Henkilöitä, joita virkanimikemuutos koskee, on kuultu henkilökohtaisesti. Henkilöstöjohtaja on vahvistanut 6.11.2020 päätöksellään virkanimikkeiden muutoksen
Päätös tullut nähtäväksi 03.12.2020
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveyslautakunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Sähköpostiosoite: | |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Faksinumero: | (09) 655 783 |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | (09) 310 13700 (Yleishallinto) |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Lisätietojen antaja
Eeva Raulos, asiakasohjauspäällikkö , puhelin: 09 310 41962