Käyttösopimuksen irtisanominen, Pro Consona lastenvalvoja -sovellus

HEL 2020-013169
Asialla on uudempia käsittelyjä
§ 70
Tämä toimielin tai virka on lakkautettu

Pro Consona lastenvalvoja -sovelluksen käyttöpalvelusopimuksen irtisanominen

Tietohallintopäällikkö

Päätös

Tietohallintopäällikkö päätti irtisanoa liitteenä olevat WM-Data Oy:n (nykyinen CGI Suomi Oy) Pro Consona Lastenvalvojasopimuksen käyttöpalveluun liittyvät sopimukset:

  • käyttöpalvelusopimus 18153 sekä
  • muutossopimus 21875 Lastenvalvojien tietojärjestelmän käyttöpalvelun jatkamisesta.

Päätöksen perustelut

Pro Consona lastenvalvoja sovelluksen nykyinen käyttöpalveluympäristö on vanhentunut ja järjestelmän käyttöpalvelut siirretään Helsingin kaupungin laitealustapalvelujen puitesopimuksen mukaisen toimittajan palveluun. Nykyisten käyttöpalvelusopimusten irtisanomisaika on 3 kuukautta.

Tällä päätöksellä sopimukset irtisanotaan päättymään 31.3.2020.

Tietohallintopäällikön oikeus päättää sopimuksen irtisanomisesta perustuu Helsingin terveyslautakunnan hankintapäätökseen 14.12.2010 § 34.

Päätös tullut nähtäväksi 11.12.2020

OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI

Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.

Oikaisuvaatimusoikeus

Oikaisuvaatimuksen saa tehdä

  • se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
  • kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika

Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.

Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.

Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.

Oikaisuvaatimusviranomainen

Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveyslautakunta.

Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:

Sähköpostiosoite:
Postiosoite:
PL 10
 
00099 HELSINGIN KAUPUNKI
Faksinumero:
(09) 655 783
Käyntiosoite:
Pohjoisesplanadi 11-13
Puhelinnumero:
(09) 310 13700 (Yleishallinto)

Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.

Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö

Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.

Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava

  • päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
  • miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • oikaisuvaatimuksen tekijä
  • millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
  • oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja

Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.

Sulje

Lisätietojen antaja

Annamari Raatikainen, atk-asiantuntija, puhelin: 09 310 42253

annamari.raatikainen@hel.fi

Päättäjä

Petri Otranen
tietohallintopäällikkö