Hankinta, IBM Cloud Pak for Business Automation-lisenssien ylläpito vuodelle 2022, kaupunginkanslia
IBM Cloud Pak for Business Automation-lisenssien ylläpito vuodelle 2022
Päätös
Digitalisaatiojohtaja päätti hankkia Tieto Finland Oy:ltä IBM Cloud Pak for Business Automation-ohjelmistolisenssien ylläpidon vuodelle 2022 ja päätti allekirjoittaa liitteenä 1 olevan IBM Cloud Pak for Business Automation-ohjelmistolisenssien ylläpitosopimuksen 2021/2122832.
Digitalisaatiojohtaja päätti, että IBM Cloud Pak for Business Automation-lisenssien ylläpidosta aiheutuneet arvonlisäverottomat kustannukset saavat vuonna 2022 olla yhteensä enintään 450 000 euroa ja ne maksetaan talousarvion kohdalta 1 40 01 keskitetty tietotekniikka, projektilta asianhallinnan palvelualusta (projektinumero 1813006001).
Päätöksen perustelut
Helsingin kaupungilla käytössä olevat Ahjo asianhallintajärjestelmä, Tasa dokumentinhallintajärjestelmä, Avustusten käsittelyjärjestelmä, Tarkastusten dokumentinhallintajärjestelmä ja Varainhallinnan dokumentinhallinnan järjestelmä edellyttävät voimassaolevaa ohjelmistolisenssien ylläpitosopimusta, jota vastaan kaupunki saa käyttöönsä uudet ohjelmistoversiot ja voi ongelmatilanteissa olla yhteydessä IBM:n tekniseen tukeen ilman eri veloitusta.
IBM Cloud Pak for Business Automation-ohjelmistolisenssien hankinta perustuu Helsingin kaupungin keskitettyä dokumentinhallintajärjestelmää koskevaan toimitussopimukseen nro 2001/21142/1 ja sitä koskevaan kansliapäällikön 21.3.2002 pykälän 100 kohdalla tekemään päätökseen.
Päätös tullut nähtäväksi 16.11.2021
MUUTOKSENHAKUKIELTO
Tähän päätökseen ei saa hakea muutosta, koska päätös koskee asian valmistelua tai täytäntöönpanoa.
Sovellettava lainkohta: Kuntalaki 136 §
Lisätietojen antaja
Yrjö Vartio, ICT-projektipäällikkö, puhelin: 09 310 25158