Sijaisen määrääminen kaupunkiympäristön toimialalla pelastuslaitoksen riskienhallintapalveluiden osaston yksikön päälliköille

HEL 2022-007368
Asialla on uudempia käsittelyjä
§ 13
Tämä toimielin tai virka on lakkautettu

Riskienhallintapalveluiden osaston päälliköiden sijaiset

Riskienhallintapäällikkö

Päätös

Riskienhallintapäällikkö päätti, että riskienhallintapalveluiden osaston yksikön päälliköiden ollessa estyneenä heidän tehtäviään hoitavat päätöspäivämäärästä alkaen seuraavat viranhaltijat luetellussa järjestyksessä:

Onnettomuuksien ehkäisyn palveluiden yksikön päällikön sijaiset:

**********

Kaupunkiympäristöyksikön päällikön sijaiset:

**********

Varautumisen ja väestönsuojelun suunnitteluyksikön päällikön sijaiset:

**********

Tiedoksi asianomaiset, talousyksikkö ja PEL-intra.

Päätöksen perustelut

Pelastuslaitoksen toimintasäännön 1.1.2022 mukaisesti yksikön päällikön tai muun osastopäällikön suoran alaisen ollessa estynyt, hänen tehtäviään hoitaa osastopäällikkö tai hänen määräämänsä sijainen.

Tiedoksi asianomaiset, HR ja taloustiimi.

Päätös tullut nähtäväksi 22.06.2022

OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI

Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.

Oikaisuvaatimusoikeus

Oikaisuvaatimuksen saa tehdä

  • se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
  • kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika

Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.

Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.

Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.

Oikaisuvaatimusviranomainen

Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin pelastuslautakunta.

Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:

Sähköpostiosoite:
helsinki.kirjaamo@hel.fi
Postiosoite:
PL 10
 
00099 HELSINGIN KAUPUNKI
Käyntiosoite:
Pohjoisesplanadi 11-13
Puhelinnumero:
09 310 13700

Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.

Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö

Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.

Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava

  • päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
  • miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • oikaisuvaatimuksen tekijä
  • millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
  • oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja

Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.

Sulje

Lisätietojen antaja

Pekka Itkonen, riskienhallintapäällikkö, puhelin: 09 310 30037

pekka.itkonen@hel.fi

Päättäjä

Pekka Itkonen
riskienhallintapäällikkö