Nimen muutos, Kehittämis- ja digitalisaatiopalvelut -osasto, Taloushallintopalveluliikelaitos

HEL 2023-012229
Asialla on uudempia käsittelyjä
4. / 31 §

Taloushallintopalveluliikelaitoksen ICT- ja tietohallinto-osaston nimen muuttaminen 1.9.2023 lukien kehittämis- ja digitalisaatiopalvelut -osastoksi

Taloushallintopalveluliikelaitoksen johtokunta

Päätös

Taloushallintopalveluliikelaitoksen johtokunta päätti, että ICT- ja tietohallinto-osaston nimi on 1.9.2023 lukien kehittämis- ja digitalisaatiopalvelut -osasto.

Päätös on ehdotuksen mukainen.

Sulje

Taloushallintopalveluliikelaitoksen johtokunta päätti siirtää aiemmin 16.12.2022 §27 tekemänsä päätöksen taloushallintopalveluliikelaitoksen ylimmän organisaatiotason voimaantulon ajankohtaa siten, että uusi organisaatiorakenne tulee voimaan 1.3.2023.

Aiemmin on päätetty, että ICT- ja tietohallinto -osaston nimi ei kuvaa riittävästi osaston toimintaa ja sen tuottamaa palvelua.

Osaston toimintaa ja palvelutuotantoa kuvaavampi nimi on kehittämis- ja digitalisaatiopalvelut -osasto. Osaston tehtäväksi ja vastuualueelle on määritelty perustamisajankohdan jälkeen laajempia kehittämis- ja digitalisaatiopalveluja, kuten esim. robotiikkapalvelujen laajempi tuottaminen kaupungin organisaatioille. Lisäksi ko. osaston johtajan tehtävänimike on kaupunginkanslian määrittämänä ollut alusta saakka kehittämis- ja digitalisaatiopalvelujohtaja.

Sulje

Päätös tullut nähtäväksi 03.11.2023

OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI

Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.

Oikaisuvaatimusoikeus

Oikaisuvaatimuksen saa tehdä

  • se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
  • kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika

Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.

Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.

Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.

Oikaisuvaatimusviranomainen

Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupunginhallitus.

Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:

Suojattu sähköposti: https://securemail.hel.fi/

Käytäthän aina suojattua sähköpostia, kun lähetät henkilökohtaisia tietojasi.

Muistathan asioinnin yhteydessä mainita kirjaamisnumeron (esim. HEL 2021-000123), mikäli asiasi on jo vireillä Helsingin kaupungissa.

Sähköpostiosoite:
helsinki.kirjaamo@hel.fi
Postiosoite:
PL 10
 
00099 HELSINGIN KAUPUNKI
Käyntiosoite:
Pohjoisesplanadi 11-13
Puhelinnumero:
09 310 13700

Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.

Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö

Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.

Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava

  • päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
  • miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • oikaisuvaatimuksen tekijä
  • millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
  • oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja

Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.

Sulje

Esittelijä

toimitusjohtaja
Anniina Kitula

Lisätietojen antaja

Päivi Turpeinen, hallintopäällikkö, puhelin: 09 310 25220

paivi.i.turpeinen@hel.fi

Salla Vahermo, henkilöstö- ja hallintopalvelujohtaja, puhelin: 09 310 50653

salla.vahermo@hel.fi