Sijaisen määrääminen, sosiaali-, terveys- ja pelastustoimiala, tietojohtamisen ja tietohallintopalvelujen päälliköt, 19.11.2024 alkaen
Sijaisten määrääminen sosiaali,- terveys- ja pelastustoimialalla tietohallintopalvelujen päälliköille 19.11.2024 alkaen
Päätös
Tietohallintojohtaja päätti sijaisen määräämisestä tietojohtaminen ja tietohallintopalvelujen päälliköiden osalta 19.11.2024 alkaen seuraavasti:
Jatkuvat palvelut ja sovellustuki -yksikön ict-palvelupäällikön sijaisina toimivat sijaantulojärjestyksessä:
vastaava ict-asiantuntija, 018846
vastaava ict-asiantuntija, 083335
vastaava ict-asiantuntija, 021170
Digitalisaatio ja kehittäminen -yksikön ict-kehityspäällikön sijaisina toimivat sijaantulojärjestyksessä:
johtava asiantuntija, 023454
kehityspäällikkö, 044860
ict-asiantuntija, 043459
Tietojohtaminen ja tilastopalvelut -yksikön tietojohtamisen päällikön sijaisina toimivat sijaantulojärjestyksessä:
vastaava asiantuntija, 027995
data-analyytikko, 051172
projektipäällikkö, 037356
Samalla tietohallintojohtaja totesi, että edellä mainittujen ollessa estyneinä, mainittujen päälliköiden sijaisina toimivat tietohallintojohtajan määräämät henkilöt.
Tämä päätös on voimassa 19.11.2024 alkaen toistaiseksi ja korvaa tietohallintojohtajan päätöksen 9.10.2023 § 21.
Päätöksen perustelut
Sosiaali-, terveys- ja pelastustoimialan toimintasäännön 2.7 luvun mukaan yksikön päällikön tai alayksikön esihenkilön ollessa estyneenä hänen tehtäviään hoitaa palvelun päällikön määräämä viranhaltija tai toimenhaltija.
Päätös tullut nähtäväksi 18.11.2024
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin sosiaali-, terveys- ja pelastuslautakunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Suojattu sähköposti: https://securemail.hel.fi/
Käytäthän aina suojattua sähköpostia, kun lähetät henkilökohtaisia tietojasi.
Muistathan asioinnin yhteydessä mainita kirjaamisnumeron (esim. HEL 2021-000123), mikäli asiasi on jo vireillä Helsingin kaupungissa.
Sähköpostiosoite: | helsinki.kirjaamo@hel.fi |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | 09 310 13700 |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Lisätietojen antaja
Nina Pirinen, johdon assistentti, puhelin: 09 310 58382