Korjaus hankintapäätökseen 1.5.2017 102 § ”Uusien toimitilojen tilahallinnan ja asiakasohjauksen edellyttämien järjestelmämuutosten ja integraatioiden hankinta" sekä allekirjoitus- ja tilausoikeuden antaminen tietohallintopäällikölle
Päätös
Sosiaali- ja terveystoimialan toimialajohtaja päätti korjata hankintapäätöstä siten, että CGI Suomi Oy:ltä tilattavaan kokonaisuuteen lisätään tarjouksessa T300050 oleva integraatiopalvelun asennukset 7 942,50 euroa (alv 0 %).
Lisäyksen jälkeen hankinnan kokonaisarvo on kolmelle vuodelle laskettuna 651 861,50 euroa alv 0 % ja arvonlisäverollisena 808 308,26 euroa.
Lisäksi toimialajohtaja päätti oikeuttaa tietohallintopäällikön allekirjoittamaan päätöksen mukaiset sopimukset ja tekemään päätöksen mukaiset tilaukset.
Päätöksen perustelut
Sosiaali- ja terveysviraston virastopäällikkö teki 1.5.2017 hankintapäätöksen (102 §) uusien toimitilojen tilahallinnan ja asiakasohjauksen edellyttämistä järjestelmämuutoksista ja integraatioista.
Hankintapäätöksen kokonaisuus koostui kolmesta eri tarjouksesta, joista osassa hankinnasta karsittiin joitakin tarjottuja ominaisuuksia. Päätöksen valmisteluvaiheessa hankinnan kustannusten laskennassa CGI Suomi Oy:n tarjouksesta T300050 on jäänyt huomioimatta hankintaan kuuluva integraatiopalvelun asennusten hinta 7 942,50 euroa.
Virastopäällikkö päätti päätöksessään myös oikeuttaa osastopäällikön allekirjoittamaan päätöksen mukaiset sopimukset ja tekemään päätöksen mukaiset tilaukset. Tilausten tekeminen ja sopimusten allekirjoitukset siirtyivät aikataulusyistä kaupungin johtamisuudistuksen jälkeiselle organisaatiolle. Tilaus- ja allekirjoitusoikeus siirretään nykyisen organisaation mukaiselle vastuuhenkilölle.
Päätös tullut nähtäväksi 08.12.2024
MUUTOKSENHAKUKIELTO
Tähän päätökseen ei saa hakea muutosta, koska päätös koskee asian valmistelua tai täytäntöönpanoa.
Sovellettava lainkohta: Kuntalaki 136 §
Lisätietojen antaja
Arja Rantanen, tietojärjestelmäpäällikkö, puhelin: 09 310 75505
Lassi Laine, atk-asiantuntija, puhelin: 09 310 43104