Vuokraus, jatkovuokraus Siltasaarenkatu 18-20 Antilooppi Ky:ltä Kaupunginkanslian käyttöön 1.1.2024-31.3.2024
Siltasaarenkatu 18-20:ssä toimistotilan vuokraaminen jatkosopimuksella Antilooppi Ky:ltä Kaupunginkanslian käyttöön
Päätös
Yksikön päällikkö päätti jatkaa Antilooppi Ky:n ja Kaupunkiympäristön toimialan välistä vuokrasopimusta (211024139) osoitteessa Siltasaarenkatu 18-20 (Ympyrätalo) sijaitsevan ja Antilooppi ky:n omistaman huoneistoalaltaan noin 1660m²:n suuruista toimistotilaa Tsto 5B ja varastotilaa 1K202 49,5m². Nykyinen vuokrasopimus päättyy 31.11.2022. Uusi vuokrasopimus on määräaikainen ja sen päättymispäivä on 31.1.2023.
Toimistotila vuokrataan kaupunginkanslian käyttöön ajalle 1.12.2022-31.1.2023 jatkosopimuksella siten, että vuokrauksessa Vuokralaisen Vuokrasopimukseen perustuvat ehdot mukaan lukien maksuvelvollisuudet säilyvät ennallaan.
Toimistotilan veroton kuukausivuokra on 40 653,04 euroa/kk.
Vuokraan lisätään kaupunkiympäristön perimä hallintokulu 0,50 euroa/m2/kk.
Päätöksen perustelut
Kaupunginkanslian vuokrasopimus Antilooppi Ky:n kanssa on päättymässä ja vuokrasopimusta halutaan jatkaa kahdella kuukaudella eteenpäin tammikuun 2023 loppuun, jolloin henkilökunta siirtyy torikortteleihin.
Päätös tullut nähtäväksi 16.09.2022
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin kaupunkiympäristölautakunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Sähköpostiosoite: | helsinki.kirjaamo@hel.fi |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | 09 310 13700 |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Lisätietojen antaja
Markku Liukkonen, asiakaspäällikkö, puhelin: 09 310 38577