Hankinta, Markkinointiviestintäpalveluiden puitejärjestely, yhteishankinta, Kanslia
Markkinointiviestintäpalveluiden puitejärjestelyn optiokauden käyttäminen H012-18
Päätös
Hankintajohtaja päätti, että markkinointiviestintäpalvelujen puitejärjestelyssä optiokausi otetaan käyttöön ja sopimus tehdään ajaksi 1.7.2020 - 30.6.2022 seuraavien sopimustoimittajien kanssa:
Kohderyhmä 1 Markkinointiviestinnän suunnittelu, kehittäminen ja toteutus:
- Miltton Oy (1654439-5)
- N2 Albiino Oy (2557278-5)
- Oy Kultainen Sherpa Ab (2231102-9)
Kohderyhmä 3 Sosiaalisen median palvelut ja sen sisältöjen strateginen suunnittelu ja operatiivinen toteutus:
- A-Lehdet Oy (1708790-7)
- Mirum Agency Oy (1819960-1)
- Vapa Media Oy (2764681-3)
Optiokauden arvioitu arvonlisäveroton arvo on 600 000 euroa.
Päätöksen perustelut
Hankintajohtaja on tehnyt päätöksen §25/2018 22.5.2018 markkinointiviestintäpalvelujen puitejärjestelystä. Tämä päätös on sisältänyt mahdollisuuden 2 vuoden pituiseen optiokauteen.
Päätös tullut nähtäväksi 03.03.2020
MUUTOKSENHAKUKIELTO
Tähän päätökseen ei saa hakea muutosta.
Sovellettava lainkohta: Laki julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista 123 § ja 146 §
Lisätietojen antaja
Raili Alanko, palvelupäällikkö, puhelin: +358931031764