Varallaolo, Helsingin kaupungin hallinto, esihenkilöt ja muut vastaavat, koronavirus-tilanne 1.7. - 31.8.2020

HEL 2020-008227
Asialla on uudempia käsittelyjä
§ 173

Helsingin kaupungin hallinnon, esihenkilöiden ja muiden vastaavienvarallaolo covid-19 virustilanteessa 1.7.2020 – 31.8.2020

Kansliapäällikkö

Päätös

Vs. kansliapäällikkö päätti antaa liitteen mukaisen ohjeen ”Helsingin kaupungin hallinnon, esihenkilöiden ja muiden vastaavien varallaolo covid-19 virustilanteessa 1.7.2020 – 31.8.2020”.

Päätöksen perustelut

Jokainen toimiala, liikelaitos ja virasto määrittelee mahdollisen poikkeuksellisen päivystystarpeen ja siihen tarvittavan henkilöstöresurssin koronavirusepidemiaan liittyen.

Päätös tullut nähtäväksi 26.06.2020

MUUTOKSENHAKUKIELTO

Tähän päätökseen ei saa hakea muutosta, koska päätös koskee asian valmistelua tai täytäntöönpanoa.

Sovellettava lainkohta: Kuntalaki 136 §

Sulje

Lisätietojen antaja

Matti Heiskanen, johtava työmarkkina-asiantuntija, puhelin: 09 310 27923

matti.heiskanen@hel.fi

Päättäjä

Marja-Leena Rinkineva
vs. kansliapäällikkö
Nina Gros
henkilöstöjohtaja

Liitteet (pdf)

1. Helsingin kaupungin hallinnon esihenkilöiden ja muiden vastaavien varallaolo covid-19 virustilanteessa 1.7.2020 -31.8.2020 ohje
Liitettä ei julkaista internetissä.

Päätösasiakirjoissa on mainittu liitteitä, joita ei julkaista internetissä. Pois jätetään liitteet, jotka sisältävät salassa pidettäviä tietoja, joissa olevien tietojen julkistaminen voi vaarantaa yksityisyyden suojan, tai joita ei ole teknisistä syistä saatu sähköiseen muotoon. Keskeisimmät säädökset, joita asiassa sovelletaan, ovat laki viranomaisten toiminnan julkisuudesta (julkisuuslaki 621/1999), laki sähköisen viestinnän palveluista (917/2014), tietosuojalaki (1050/2018), laki sosiaali- ja terveydenhuollon asiakastietojen käsittelystä (703/2023) sekä laki julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista (1397/2016). Päätösasiakirjoja voi tiedustella myös Helsingin kaupungin kirjaamosta.