Ohje, Helsingin kaupungin henkilökunnan työhöntulotarkastukset, kaupunginkanslia
Helsingin kaupungin henkilökunnan työhöntulotarkastukset
Päätös
Kansliapäällikkö päätti antaa liitteen mukaisen Helsingin kaupungin henkilökunnan työhöntulotarkastuksia koskevan ohjeen.
Päätöksen perustelut
Ohjetta on muutettu vastaamaan nykykäytäntöä, johon koronapandemian johdosta on jo siirrytty, eli työhöntulotarkastuksia ei enää tehdä kaikille, vaan niitä tehdään vain lain edellyttämissä tilanteissa. Myös ohjeen linkit on päivitetty ajan tasalle. Ohje korvaa henkilöstökeskuksen ja työterveyskeskuksen 10.12.2007 antaman samannimisen ohjeen.
Päätös tullut nähtäväksi 01.03.2021
MUUTOKSENHAKUKIELTO
Tähän päätökseen ei saa hakea muutosta, koska päätös koskee asian valmistelua tai täytäntöönpanoa.
Sovellettava lainkohta: Kuntalaki 136 §
Lisätietojen antaja
Helena Wendorf, työmarkkina-asiantuntija, puhelin: 09 310 23529