Hankinta, palvelusopimuksen irtisanominen, Resurssikeskus, Seure Henkilöstöpalvelut Oy
Resurssikeskusta koskevan palvelusopimuksen irtisanominen
Päätös
Sosiaali- ja terveystoimialan toimialajohtaja päätti irtisanoa liitteenä olevan Seuren kanssa solmitun resurssikeskusta koskevan palvelusopimuksen päättymään 15.9.2021.
Päätöksen perustelut
Sosiaali- ja terveystoimialan toimialajohtaja on solminut 13.7.2020 palvelusopimuksen Seuren resurssikeskuspalvelun hankkimisesta. Resurssikeskus tuottaa sijais- ja varahenkilöiden tilaus- ja sijoituspalvelua keskitetysti Apotista aiheutuvaan koulutus-sijaistarpeeseen sekä Apotin käyttöönotosta johtuvaan sijaistarpeeseen.
Sopimus on solmittu toistaiseksi voimassaoleviksi, ja siinä on 3 kuukauden irtisanomisaika. Sopimus irtisanotaan, koska se ei ole tuottanut toiminnalle odotettua hyötyä, eikä keikkalais- tai varahenkilöstötyövoimaa ole ollut toivottua määrää sijoitettavissa.
Sopimus irtisanotaan tällä päätöksellä päättymään 15.9.2021.
Oikeus irtisanoa sopimus perustuu sosiaali- ja terveyslautakunnan päätökseen hankintavaltuuksista sosiaali- ja terveystoimialalla 30.3.2021 § 76. Sosiaali- ja terveystoimialan toimialajohtaja on päättänyt hankinnasta ja allekirjoittanut sopimuksen. Sosiaali- ja terveystoimialan toimialajohtaja myös päättää sopimuksen irtisanomisesta.
Päätös tullut nähtäväksi 09.07.2021
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveyslautakunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Sähköpostiosoite: | |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Faksinumero: | (09) 655 783 |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | (09) 310 13700 (Yleishallinto) |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Lisätietojen antaja
Mia Keinänen, henkilöstösuunnittelupäällikkö, puhelin: 09 310 42870