Ohje, henkilöstökortti, kaupunginkanslia

HEL 2021-013541
Asialla on uudempia käsittelyjä
§ 59

Helsingin kaupungin henkilöstökorttiohje

Henkilöstöjohtaja

Päätös

Henkilöstöjohtaja päätti antaa liitteenä olevan henkilöstökorttiohjeen.

Päätöksen perustelut

Henkilöstökorttiohje korvaa aikaisemmin annetut henkilöstökorttiohjeet (2007).

Henkilökohtainen kortti ei toimi enää jatkossa maksuvälineenä Palmia Oy:n/Palvelukeskus Helsingin henkilöstöravintoloissa ja kahviloissa.

Päätös tullut nähtäväksi 09.12.2021

MUUTOKSENHAKUKIELTO

Tähän päätökseen ei saa hakea muutosta, koska päätös koskee asian valmistelua tai täytäntöönpanoa.

Sovellettava lainkohta: Kuntalaki 136 §

Sulje

Lisätietojen antaja

Sari Kuutamo, asiantuntija, puhelin: 09 310 70838

sari.kuutamo@hel.fi

Päättäjä

Nina Gros
henkilöstöjohtaja

Liitteet (pdf)

1. Henkilöstökorttiohje 2021

Päätösasiakirjoissa on mainittu liitteitä, joita ei julkaista internetissä. Pois jätetään liitteet, jotka sisältävät salassa pidettäviä tietoja, joissa olevien tietojen julkistaminen voi vaarantaa yksityisyyden suojan, tai joita ei ole teknisistä syistä saatu sähköiseen muotoon. Keskeisimmät säädökset, joita asiassa sovelletaan, ovat laki viranomaisten toiminnan julkisuudesta (julkisuuslaki 621/1999), laki sähköisen viestinnän palveluista (917/2014), tietosuojalaki (1050/2018), laki sosiaali- ja terveydenhuollon asiakastietojen käsittelystä (703/2023) sekä laki julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista (1397/2016). Päätösasiakirjoja voi tiedustella myös Helsingin kaupungin kirjaamosta.