Virkanimikkeen muuttaminen, turvallisuus- ja valmiusyksikön päällikkö, kaupunginkansliassa

HEL 2021-014646
Asialla on uudempia käsittelyjä
§ 271

Turvallisuus- ja valmiusyksikön päällikön viran nimikkeen muuttaminen kaupunginkansliassa

Kansliapäällikkö

Päätös

Kansliapäällikkö muuttaa turvallisuus- ja valmiusyksikön päällikön viran nimikkeen turvallisuus- ja valmiuspäälliköksi 10.1.2022 alkaen. Virka sijaitsee strategiaosaston kaupunkistrategiayksikössä kaupunginkansliassa.

Päätöksen perustelut

Kansliapäällikkö päättää kaupunginkanslian viranhaltijoiden virkasuhteisiin liittyvistä asioista (Hallintosääntö 12 luku 1 § 2 mom. 12 kohta). Turvallisuus- ja valmiuspäällikön nimike kuvaa viran tehtäviä jatkossa paremmin, sillä kyseessä ei ole enää hallinto-osaston yksikön päällikön virka. Virassa toimitaan jatkossa strategiaosaston kaupunkistrategiayksikössä turvallisuus- ja valmiustiimin esihenkilönä.

Viran nimikkeen muuttaminen koskee turvallisuus- ja valmiusyksikön päällikön virkaa, joka on avoin 10.1.2022 alkaen.

Päätös tullut nähtäväksi 22.12.2021

OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI

Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.

Oikaisuvaatimusoikeus

Oikaisuvaatimuksen saa tehdä

  • se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
  • kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika

Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.

Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.

Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.

Oikaisuvaatimusviranomainen

Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupunginhallitus.

Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:

Sähköpostiosoite:
helsinki.kirjaamo@hel.fi
Postiosoite:
PL 10
 
00099 HELSINGIN KAUPUNKI
Käyntiosoite:
Pohjoisesplanadi 11-13
Puhelinnumero:
09 310 13700

Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.

Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö

Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.

Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava

  • päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
  • miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • oikaisuvaatimuksen tekijä
  • millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
  • oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja

Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.

Sulje

Lisätietojen antaja

Taru Wickström, henkilöstöpäällikkö, puhelin: 09 310 36202

taru.wickstrom@hel.fi

Päättäjä

Sami Sarvilinna
kansliapäällikkö
Taru Wickström
henkilöstöpäällikkö