Hankinta, Titania Exporter liittymän sekä tukipalvelusopimuksen irtisanominen, Sosiaali- ja terveystoimiala

HEL 2022-002970
Asialla on uudempia käsittelyjä
§ 24
Tämä toimielin tai virka on lakkautettu

Titania Exporter liittymän sekä tukipalvelusopimuksen irtisanominen

Tietohallintopäällikkö

Päätös

Tietohallintopäällikkö päätti irtisanoa Visma Public Oy:n kanssa tehdyn Titania järjestelmän Titania Exporter -liittymän ja siihen liittyvän tukipalvelun.

Päätöksen perustelut

Tietohallintopäällikkö on päätöksellään 30§ 13.4.2021 päättänyt hankkia Visma Public Oy:ltä Titania järjestelmään Titania Exporter -liittymän ja -tukipalvelun sekä Titania Kulunvalvonnan lisenssit ja tuki- sekä ylläpitopalvelun. Helsingin kaupunki ottaa käyttöön uuden henkilöstöhallinnon järjestelmän keväällä 2022, jolloin Titania Exporter -liittymälle ja siihen liittyville tukipalveluille ei ole enää tarvetta.

Titania Exporter -liittymän ja siihen liittyvän tukipalvelun sopimus irtisanotaan päättymään sopimuksen irtisanomisajan mukaisesti.

Sopimuksen irtisanomisesta päättää sama henkilö kuin siihen sitoutumisestakin, ellei erikseen ole toisin päätetty tai määrätty. Tietohallintopäällikön oikeus päättää sopimusten irtisanomisista perustuu sosiaali- ja terveyslautakunnan päätökseen hankintavaltuuksista sosiaali- ja terveystoimialalla 18.1.2022 § 7.

Päätös tullut nähtäväksi 03.06.2022

OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI

Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.

Oikaisuvaatimusoikeus

Oikaisuvaatimuksen saa tehdä

  • se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
  • kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika

Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.

Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.

Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.

Oikaisuvaatimusviranomainen

Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveyslautakunta.

Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:

Sähköpostiosoite:
helsinki.kirjaamo@hel.fi
Postiosoite:
PL 10
 
00099 HELSINGIN KAUPUNKI
Käyntiosoite:
Pohjoisesplanadi 11-13
Puhelinnumero:
09 310 13700

Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.

Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö

Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.

Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava

  • päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
  • miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • oikaisuvaatimuksen tekijä
  • millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
  • oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja

Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.

Sulje

Lisätietojen antaja

Markopekka Vauramo, vastaava ICT-asiantuntija, puhelin: 09 310 43060

markopekka.vauramo@hel.fi

Päättäjä

Petri Otranen
tietohallintopäällikkö