Vuokraus, yksityistilaisuus, Malmi

HEL 2022-011415
Asialla on uudempia käsittelyjä
§ 195
Tämä toimielin tai virka on lakkautettu

Lyhytaikainen vuokraus, päätöksen korjaus, Malmin entinen lentokenttä

Tiimipäällikkö

Päätös

Yritysvuokrauksen tiimipäällikkö vuokrasi 28.9.2022 tekemällään päätöksellä 177 § Malmin entisellä lentokenttäalueella sijaitsevan hangaarin hallitilan ********** yksityistilaisuutta varten 30.6.–2.7.2023 väliseksi ajaksi. Tiimipäällikkö päätti korjata päätöstä niin, että vuokran määrä on 1 129,03 + alv 24 % eli yhteensä 1 400 euroa. Muilta osin päätös 177 § pysyy ennallaan.

Päätöksen perustelut

Helsingin kaupunki omistaa Malmin entisen lentokentän alueella sijaitsevan hangaarin. Yritysvuokrauksen tiimipäällikkö vuokrasi 28.9.2022 tekemällään päätöksellä 177 § alueella sijaitsevan hangaarin hallitilan ********** yksityistilaisuutta varten 30.6.–2.7.2023 väliseksi ajaksi. Vuokrauspäätöksessä oli virheellisesti vuokra ilmoitettu arvonlisäverottomana.

Päätös tullut nähtäväksi 12.10.2022

OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI

Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.

Oikaisuvaatimusoikeus

Oikaisuvaatimuksen saa tehdä

  • se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
  • kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika

Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.

Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.

Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.

Oikaisuvaatimusviranomainen

Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin kaupunkiympäristölautakunta.

Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:

Sähköpostiosoite:
helsinki.kirjaamo@hel.fi
Postiosoite:
PL 10
 
00099 HELSINGIN KAUPUNKI
Käyntiosoite:
Pohjoisesplanadi 11-13
Puhelinnumero:
09 310 13700

Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.

Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö

Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.

Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava

  • päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
  • miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • oikaisuvaatimuksen tekijä
  • millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
  • oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja

Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.

Sulje

Lisätietojen antaja

Ritva Autio, myyntineuvottelija, puhelin: 09 310 31992

ritva.autio@hel.fi

Päättäjä

Susanne Leppänen
tiimipäällikkö