Vuokraus, liiketila, Huopalahdentie 3, Tmi Elizabeth Skogster

HEL 2023-003845
Asialla on uudempia käsittelyjä
§ 35
Tämä toimielin tai virka on lakkautettu

Väliaikainen vuokraus, liiketila, Huopalahdentie 3, Elizabeth Skogster

Tiimipäällikkö

Päätös

Yritysvuokrauksen tiimipäällikkö päätti vuokrata Elizabeth Skogsterille (Y-tunnus 1714438-5), osoitteessa Huopalahdentie 3, 00330 Helsinki, sijaitsevan 29 m²:n suuruisen liiketilan 4. Tila vuokrataan väistötilaksi, parturi- ja kampaamo toimintaan.

Vuokrasopimus tehdään toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella, yhden kuukauden irtisanomisajalla 21.3.2023 alkaen. Vuokra on 570 euroa kuukaudessa (19,65 e/m²) + arvonlisävero 24 %.

Sopimuksen mukainen vuokravakuus on 1 500 euroa.

Uusi vuokrasopimus osapuolten välille syntyy vuokrasopimuksen allekirjoituksella ja sillä ehdolla, ettei tätä päätöstä oteta ylemmän toimielimen käsiteltäväksi kuntalain 51 §:ssä tarkoitetulla tavalla Muilta osin vuokrasopimus solmitaan noudattaen Yritystilat-yksikön tavanomaisia liikehuoneiston vuokrasopimuksen mukaisia ehtoja.

Päätöksen perustelut

Heka Oy omistaa osoitteessa Huopalahdentie 3, 00330 Helsinki, sijaitsevan 29 m²:n suuruisen liiketilan 4.

Elizabeth Skogster on tarjoutunut vuokraamaan tilan väliaikaisesti, yrityksen nykyisessä tilassa tehtävien vesivahinkokorjausten ajaksi, arvio noin kolme -kuusi kuukautta.

Vuokratarjouksen hyväksymiselle ei ole tiedossa olevia esteitä.

Päätös tullut nähtäväksi 17.03.2023

OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI

Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.

Oikaisuvaatimusoikeus

Oikaisuvaatimuksen saa tehdä

  • se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
  • kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika

Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.

Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.

Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.

Oikaisuvaatimusviranomainen

Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin kaupunkiympäristölautakunta.

Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:

Sähköpostiosoite:
helsinki.kirjaamo@hel.fi
Postiosoite:
PL 10
 
00099 HELSINGIN KAUPUNKI
Käyntiosoite:
Pohjoisesplanadi 11-13
Puhelinnumero:
09 310 13700

Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.

Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö

Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.

Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava

  • päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
  • miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • oikaisuvaatimuksen tekijä
  • millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
  • oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja

Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.

Sulje

Lisätietojen antaja

Riitta Airaksinen, myyntineuvottelija, puhelin: 09 310 39719

riitta.airaksinen@hel.fi

Päättäjä

Maarit Kontio
va. tiimipäällikkö