Töysänkadun toimitilojen ICT-inventaario, kevät 2020

HEL 2020-002995
Asialla on uudempia käsittelyjä
§ 13

Töysänkadun toimitilojen ICT-inventaario, kevät 2020

Hallintojohtaja

Päätös

Hallintojohtaja päätti merkitä tiedoksi, että kasvatuksen ja koulutuksen toimialan Töysänkadun toimitilojen ICT-laitteiden inventaariot tehtiin tammi-helmikuussa 2020.

Inventaarion tuloksena ilmeni, että laiterekisteri ei vastannut inventaarion tulosta ja tietokoneista puuttui 97 kpl ja näytöistä 127 kpl. Hallintojohtaja päätti että tietohallinto selvittää inventaarion erot 31.5.2020 mennessä.

Inventaarion suorittivat seuraavat henkilöt:

**********

Päätöksen perustelut

Tietohallintopalvelut on tehnyt kasvatuksen ja koulutuksen hallinnon toimitiloissa, Töysänkatu 2, ICT-laitteiden inventaarion tammi-helmikuussa 2020.

Koska kaikkia laitteita ei tavoitettu inventoitavaksi ja laiterekisteriin liittyvien epäselvyyksien vuoksi, päätti hallintojohtaja, että tietohallintopalvelut täydentää puutteet Lare-laiterekisteriin 31.5.2020 mennessä. Mikäli inventaarion ulkopuolelle jätetyissä laiteissa on sellaisia, joita salassapito- tai muusta syystä ei voida Lare-rekisteriin sisällyttää, tulee niistä pitää erillistä luetteloa.

Päätös tullut nähtäväksi 16.03.2020

MUUTOKSENHAKUKIELTO

Tähän päätökseen ei saa hakea muutosta, koska päätös koskee asian valmistelua tai täytäntöönpanoa.

Sovellettava lainkohta: Kuntalaki 136 §

Sulje

Lisätietojen antaja

Edmon Dolaian, ICT-tuen päällikkö, puhelin: 09 310 37513

edmon.dolaian@hel.fi

Päättäjä

Kati Takanen
hallintojohtaja